Aviseringar
Rensa alla

Aldrig nöjd


Ämnesstartare

Hur kan jag alltid vara så fruktansvärt kåt? Verkligen hela tiden? det är inte normalt


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker du att det är ett problem?


   
SvaraCitera

Oj så vi klagar. Fan var lycklig över att det inte flyger fladdermöss ur muttan på dig så fort du drar ned trosorna.


   
SvaraCitera

Sexa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tycker du att det är ett problem?

nja ibland... Mina förhållanden förstörs av att jag vill ha sex hela tiden. jag vill ha ett riktigt förhållande men de slutar allltid med att vi bara har sex. Och jag vet att ett förhållande handlar om mer en sex


   
SvaraCitera

Veronica Maggio - Nöjd?

😀

känner jätte många tjejer som är som dig. känns som om det är fler tjejer som är jätte kåta än killar. o bland alla som jag känner så är det så.

har ett par kompisar som är knullkompisar. men tror deras relation börjar utvecklas till något mer...

du kanske bara ska fixa några knullkompisar just nu då?


   
SvaraCitera

Girliee:

nja ibland... Mina förhållanden förstörs av att jag vill ha sex hela tiden. jag vill ha ett riktigt förhållande men de slutar allltid med att vi bara har sex. Och jag vet att ett förhållande handlar om mer en sex

Men något sådant måste ju gå att kombinera? Alla har vi laster och en ovanligt stark lusta är ju inte att betrakta som den sämsta av dem, direkt. Man ska ju vara kompatibel med sin partner och har man något som skiljer såpass mycket kanske man inte passar.

Men det är ju synd om du tycker om pojkarna/flickorna, men att det spricker för att du vill ha sex för ofta. Å andra sidan är det väl inte något som du riktigt kan, eller vill ändra på?


   
SvaraCitera

Girliee:

förhållande handlar om mer en sex

berätta! vad anser du att ett förhållande ska handla om?


   
SvaraCitera

Nymfomani [y]


   
SvaraCitera

Girliee:

Hur kan jag alltid vara så fruktansvärt kåt? Verkligen hela tiden? det är inte normalt

Usch, avskyr sådana tjejer som dig som inte kan ligga och gosa utan måste ha sex istället[n]


   
SvaraCitera

Girliee:

Hur kan jag alltid vara så fruktansvärt kåt? Verkligen hela tiden? det är inte normalt

Jag vet vad du menar [sad] Jag är lika dan [sad] det är ju sjukt jobbigt [sad] Man blir ju så lätt ireterrad ibland också [sad]


   
SvaraCitera

OT!

SebastianE:

sebastianE

sebbe glöm inte bort att du lovat mig en sexnovell [wink]


   
SvaraCitera

retstickan:

sebbe glöm inte bort att du lovat mig en sexnovell

Nej då, dock lovade jag aldrig någon tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Å andra sidan är det väl inte något som du riktigt kan, eller vill ändra på?

nej... jag klarar mig inte utan sex, jag älskar sex[blush]


   
SvaraCitera

Girliee:

nej... jag klarar mig inte utan sex, jag älskar sex[blush]

Precis. Så då måste du hitta en lösning där det är inberäknat, för du kan bevisligen inte fixa något annat. Därigenom är det meningslöst att fundera över om det är "normalt" eller inte; det är en del av dig och något du måste hantera.

Jag är för övrigt övertygad om att det går att kombinera ett hälsosamt förhållande med mycket sex, bara du hittar någon som älskar det lika mycket som du.


   
SvaraCitera