Aviseringar
Rensa alla

Aldrig nöjd


Ämnesstartare

Jag måste bara skriva av mig...

Jag är rätt kräsen med killar. Dem som kommer fram på krogen är jag super nonchalant emot, just för att jag vet att dom bara kommer fram pga. mitt utseende. Jag tänder på idioterna, dem farliga & otillgängliga, dem som många tjejer trånar efter.

När jag väl har fått en kille som verkar vettig på kroken kan det vända hur snabbt som helst. Om han är för på, smsar, ringer & vill ses så backar jag. Blir äcklad. Speciellt om dom är gulliga emot mig.

Nu har jag iallafall träffat en kille som är min typ, fast ändå inte. Han är verkligen vad man kallar en player & inte många tjejer skulle tacka nej. Och det skulle inte han heller, bara tjejen skulle se någorlunda bra ut. Men han verkar verkligen gilla mig, även om det första vi gjorde när vi träffades var att ligga... Efter det har vi träffats och har inte haft sex sen den där första gången så det känns ändå seriöst nu. Att vi lär känna varann innan vi har det igen liksom.

Men jag vet inte... Jag antar att han snackar med flera olika tjejer samtidigt och jag ser ofta hans gamla kommentarer på alla tjejers profilbilder., och det får mig att må dåligt. Otillräcklig. Jag känner mig ful, hur kan han gilla just mig? Det finns ju hur många tjejer som helst som är snyggare, varför tar han inte nån av dem? När ska han inse alla mina fel & brister? Jag är bokstavligt talat rädd för förhållanden. Så fort det börjar snackas om vad vi är, om vi är tillsammans eller så, så får jag panik! Jag, i ett seriöst förhållande? Jag som väntar på att något ska gå åt helvete redan nu... Det känns samtidigt som att det rinner ut i sanden, att det går för långsamt så att det aldrig kommer bli något. Och det vill jag ju inte, tror jag!

Min fråga är, hur störd är jag på skala ett till tio när det gäller förhållanden? Nej men, vad ska jag göra? Ska jag gå all in och se vart det leder eller ska jag skita i honom & köra safe? Någon som känner igen sig... ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Man kan inte vara kräsen och okräsen, om det funkar så funkar det, om det inte funkar funkar det inte. P MOTHERFUCKING UNKT.

PS, du påminde mig om hur feta Sista sekunden var innan senaste skivan.

http://open.spotify.com/track/62Br4yxhYJh8NRqAk6WByR


   
SvaraCitera

Känner tyvärr igen detta uhuhuhuhhuhuhuh
fasar inför hur jag antagligen snart kommer att känna inför denna vettige och rätt underbare kille jag nu siktat in mig på


   
SvaraCitera

Dömd att förevrigt vandra jorden med douchbags och män som kompenserar med fina bilar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Känner tyvärr igen detta uhuhuhuhhuhuhuh
fasar inför hur jag antagligen snart kommer att känna inför denna vettige och rätt underbare kille jag nu siktat in mig på

visst är det jobbigt!
jag har liksom aldrig haft ett seriöst, riktigt jävla förhållande.

ae men du kör på! var lite svårflörtad så han fattar vinken (så han inte är FÖR på) och lycka till [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Dömd att förevrigt vandra jorden med douchbags och män som kompenserar med fina bilar [love]

... Fuck my life.


   
SvaraCitera
Bakric

Im fancy:

Fuck my life.

Vi skålar på det [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Vi skålar på det

Jag skålar inte på det hörredu.

KAN JAG BARA BLI KÄR NÅN GÅNG [badgrin]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Min fråga är

Det känns som lite dubbelmoral. För som jag uppfattar det gillar du den typ av killar som är lite player.. och nu verkar du ha träffat en sådan.

Fast tänk såhär, de där kommentarerna är ju gamla. Han skriver inte sådana nu till olika tjejer, eller?

Dessutom, du säger att han inte skulle tacka nej, så länge tjejen ser bra ut. Det första ni gjorde var att ligga + ni träffas fortfarande.. Är inte det ett tecken från hans sida att du inte är otillräcklig för honom?

Im fancy:

Ska jag gå all in och se vart det leder eller ska jag skita i honom & köra safe?

Tycker du ska gå all in och försöka! Lära känna honom, se vad det är för människa. För man kan ju inte döma efter skalet [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar med att säga tack för dom fösta vettiga svaren!

Bl0cket:

Fast tänk såhär, de där kommentarerna är ju gamla. Han skriver inte sådana nu till olika tjejer, eller?

Nej precis, dom är ju faktiskt gamla.. Visst att han kanske har gillat nån tjejs profilbild, men herregud. SÅ svartis är jag inte.

Bl0cket:

Dessutom, du säger att han inte skulle tacka nej, så länge tjejen ser bra ut. Det första ni gjorde var att ligga + ni träffas fortfarande.. Är inte det ett tecken från hans sida att du inte är otillräcklig för honom?

True that.. Det är bara det att jag har så dåligt självförtroende. Får försöka ändra på det.. För tror faktiskt problemet ligger hos mig själv egentligen.

Bl0cket:

Tycker du ska gå all in och försöka! Lära känna honom, se vad det är för människa. För man kan ju inte döma efter skalet

Ska göra det! Du peppade mig lite där faktiskt. Jag har ju inget att förlora liksom [y]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Det är bara det att jag har så dåligt självförtroende. Får försöka ändra på det.. För tror faktiskt problemet ligger hos mig själv egentligen.

Vet hur den känslan känns, så jag förstår dig där.. Men som du säger, man måste arbeta på det och tro på att killen verkligen tycker om en [smile]

Im fancy:

Du peppade mig lite där faktiskt. Jag har ju inget att förlora liksom [y]

Härligt! [y]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Min fråga är, hur störd är jag på skala ett till tio när det gäller förhållanden? Nej men, vad ska jag göra? Ska jag gå all in och se vart det leder eller ska jag skita i honom & köra safe? Någon som känner igen sig... ?

Hur gammal är du?

Jag känner igen mig i avseendet att jag känner igen personlighetstyperna du beskriver som intressanta eller avtändande - de påminner mig lite om människor man umgicks med på gymnasiet inte så mycket om folk i 23+ åldern.


   
SvaraCitera

Du får helt enkelt tänka:
Han är med dig för att han vill vara med dig. Hade han inte velat det hade han inte varit det.

Bara för att en annan tjej är snyggare betyder inte det att han gillar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donald Duck:

Hur gammal är du?

Jag känner igen mig i avseendet att jag känner igen personlighetstyperna du beskriver som intressanta eller avtändande - de påminner mig lite om människor man umgicks med på gymnasiet inte så mycket om folk i 23+ åldern.

Mmm alltså det är så jag har hört om honom, det var så han var för några år sedan iallafall. Han har bott i Australien i nästan två år så han kanske har mognat till sig. Jag är 19 och han är 21.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Du får helt enkelt tänka:
Han är med dig för att han vill vara med dig. Hade han inte velat det hade han inte varit det.

Bara för att en annan tjej är snyggare betyder inte det att han gillar henne.

True that. Jag får försöka inbilla mig det [blush]


   
SvaraCitera