Aviseringar
Rensa alla

aldrig vägt så mycket någonsin som jag gör nu


Ämnesstartare

Macktorsken:

ja exakt som mig! Om man tar bort 8 kg så det blir 2 kg upp o ner.

grr...rr

Macktorsken:

De lungt! du e ju smal ändå!

nej det är jag fan inte [crazy] enda jag kan ha är leggings numer, vissa, inte alla, alla mina byxor/jeans är för små + kjolar och shorts


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

CAN I OK[mad][mad]

hejar på dig [smile] om du mår dåligt av det du har gått upp borde det ju inte vara jättesvårt att känna sig motiverad att gå ner, tänker jag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ska börja banta 1 april balbalabla

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

hejar på dig [smile] om du mår dåligt av det du har gått upp borde det ju inte vara jättesvårt att känna sig motiverad att gå ner, tänker jag [cute]

nej precis! men tänker att jag mår koko i övrigt och då kanske det är svårt att fokusera på det.. fast dessa kgn borde gå snabbare o så


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge fact:

tung som i tung eller fet? för jag börjar bil fet.. redan käkat godis

Tung som i tung. Det här är jag (han on top):

Image

Macktorsken:

åtta börjar bli slapp .

Börjar tänka på Nollans skämt om hennes användarnamn, mitt, och något om ett bälte. Det var inte så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan itne fatta att jag såg ut såhär för ett halvår sedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och då hade jag t.om. gått upp lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

udhudndede

DSCN4556.JPG


   
SvaraCitera

Åtta:

Börjar tänka på Nollans skämt om hennes användarnamn, mitt, och något om ett bälte. Det var inte så bra.

Mhm [confused] "the thing"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tung som i tung. Det här är jag (han on top):

haha ah men dåså.. lungt för dig asså

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BÖRJA ALDRIG MED NIKOTIN, STÖRSTA ANLEDNINGEN TILL VARFÖR JAG GÅTT UPP ÄR FÖR JAG SLUTAT!!!! och då blir man tjock, delvis för ämnesomsättningen går segare och man äter mer skit!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig vägt så mycket som jag vägde typ vid nyår. Sen gick jag plötsligt ner i vikt utan någon förklaring och väntar i nuläget på att få tillbaka prover från läkare som kan berätta om det beror på plötslig diabetes/hyperthyreos/hiv/magcancer/närstående död. Tror jag föredrog det tidigare lite.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

udhudndede

och nu ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått upp 7 kg sen i somras. Vet inte om det är "vintervikt" som vissa snackar om, det återstår att se för dom senaste typ... 10 åren har jag vägt det jag vägde i somras, men nu... Fö. var det också första gången jag vägde mig sen i somras. Jag väger mig 1 gång om året typ, så jag vet egentligen inte hur min vikt skiftar beroende på vilken tid av året det är[blush]

Fnissar fö. åt dom relaterade trådarna, speciellt åt denna:
"OMG, aldrig så mycket fitta som igår!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

väntar i nuläget på att få tillbaka prover från läkare som kan berätta om det beror på plötslig diabetes/hyperthyreos/hiv/magcancer/närstående död.

Fan vad drygt.. hur lång tid kommer det ta innan du får resultaten? Gick också ner i vikt ett tag och hade muntorrhet, trodde absolut jag hade diabetes då men så visade sig icke fallet.. måla inte fan på väggen innan det är bestämt. Vad tror du mest på själv?

Detta är ju en lort på väggen tillskillanad ifrån cancer ja, det vet jag!


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge fact:

kan någon som blivit fetare sympatisera med mig

Har gått upp typ fem kilo på fem veckor, fattar inte riktigt vad jag gör [crazy] Måste vara alla microhamburgare. Ska börja träna idag dock så jag kan äta hur många hamburgare jag vill utan att det gör så mycket skillnad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hur lång är du då? du känns som en 175 människa

typ 173-4
men har liksom ingen bredd
är liksom rund. Fattar du, förklarar skitkasst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

och nu ?

kan ta en bild lol

Storchen84:

Har gått upp 7 kg sen i somras.

Kan ju ha och göra med ålder också och sämre ämnesomsättning.. men handlar nog mest om att sluta med nikotin + äta mer + röra på mig mindre för min del

Storchen84:

Fnissar fö. åt dom relaterade trådarna, speciellt åt denna:
"OMG, aldrig så mycket fitta som igår!"

[crazy][crazy][crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

timeisrunningout:

Ska börja träna idag dock så jag kan äta hur många hamburgare jag vill utan att det gör så mycket skillnad!

ja det är ju bra att göra det! det gör inte jag.. bah

Postorderhoran:

är liksom rund. Fattar du, förklarar skitkasst.

fattar.. typ allt fett sätter sig som en boll på ett ställe


   
SvaraCitera