Aviseringar
Rensa alla

aldrig varit så glad


Ämnesstartare

som den dagen jag blev "dumpad"
är det normalt? hur brukar du känna när en relation tar slut?


   
Citera
Ämnesstartare

Har känt så. Eller att jag velat, men sen när det hände så blev man mindre glad. Ibland förstörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände så sist. Inte så konstigt, hade dragits med henne i tre år och större delen av den tiden var skit. Framför allt de sista månaderna var otroligt jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, dumpade han dig så du slapp? Grattis [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Kände så sist. Inte så konstigt, hade dragits med henne i tre år och större delen av den tiden var skit. Framför allt de sista månaderna var otroligt jobbiga.

Varför höll det såpass länge som det gjorde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog inte blivit glad av att bli dumpad, fast det har iofs bara hänt en gång
men blev glad när jag dumpade miffot jag var tsm med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också singel.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blev glad när jag dumpade miffot jag var tsm med [smile]

Varför var du ihop med "miffot" från början? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Varför var du ihop med "miffot" från början? [tard]

ingen aning [cry]
nej men, kärleken är blind osv + jag typ flyttade in hos hans familj så jag slapp vara hemma. ville inte "flytta hem" igen heller pga olika saker [tard]skyller på att jag var 16 och dum.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ingen aning [cry]
nej men, kärleken är blind osv + jag typ flyttade in hos hans familj så jag slapp vara hemma. ville inte vara hemma [tard] skyller på att jag var 16 och dum.....

Hur lång tid tog det tills du insåg att det var ett miffo och drog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Hur lång tid tog det tills du insåg att det var ett miffo och drog?

insåg det väl efter ett halvår efter att mina kompisar sagt att han var dum osv men det tog typ 10 månader innan dump, mest pga att jag inte ville hem[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

insåg det väl efter ett halvår efter att mina kompisar sagt att han var dum osv men det tog typ 10 månader innan dump, mest pga att jag inte ville hem[shake]

En sista fråga, var detta ditt första förhållande? Har nämligen en teori om att ens första förhållande jävligt ofta är ett mycket misslyckat förhållande [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

En sista fråga, var detta ditt första förhållande? Har nämligen en teori om att ens första förhållande jävligt ofta är ett mycket misslyckat förhållande [ops]

nä, mitt andra [crazy] men det var väl det första "seriösa" eftersom vi typ bodde ihop osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nä, mitt andra [crazy] men det var väl det första "seriösa" eftersom vi typ bodde ihop osv

Så det första var bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Så det första var bra?

vet inte, men det var det antagligen inte eftersom han gjorde slut [crazy]
men vi träffades inte många gånger, han bodde i växjö


   
SvaraCitera