Aviseringar
Rensa alla

aldrig varit så glad


Just nu tycker jag att det är fruktansvärt skönt att person flyttar hundra mil bort, vilket är en något underlig känsla i sammanhanget.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

hur brukar du känna när en relation tar slut?

depp,meningslös,arg,ledsen,ensam,förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på relationen & det tillfälliga humöret/omständigheterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Åh, dumpade han dig så du slapp? Grattis

tror jag hade hintat duktigt osv innan, hade nog i princip gjort slut men inte uttalat det... så... Tack [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tror jag hade hintat duktigt osv innan, hade nog i princip gjort slut men inte uttalat det... så... Tack [blush]

fortfarande glad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur brukar du känna när en relation tar slut?

Brukar bli en gråtande boll, när ingen ser mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

fortfarande glad?

ja. Faktiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ja. Faktiskt. [smile]

[y]


   
SvaraCitera
Correh

Nu i efterhand är det det bästa som hänt mig, i början grät jag lite![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Varför höll det såpass länge som det gjorde?

Bra fråga. Dels hoppades man väl på att det skulle bli bra igen och dels kändes det väl dumt att släppa det när man lagt ner så mycket energi på det. Finns förmodligen en massa fler anledningar också, men det är väl det jag kommer på just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Bra fråga. Dels hoppades man väl på att det skulle bli bra igen och dels kändes det väl dumt att släppa det när man lagt ner så mycket energi på det. Finns förmodligen en massa fler anledningar också, men det är väl det jag kommer på just nu.

Ah, okej. Känns igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur brukar du känna när en relation tar slut?

Kände exakt så. Hehehe. Folk kommenterade i skolan: "åh, vad glad du har varit den senaste tiden" (de visste ej att jag blivit singel).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går väl upp och ner. Det har hjälpt mig att utvecklas, lägga mer fokus på annat viktigt och jag har äntligen lyckats göra min röst hörd så att säga...dock gjorde jag såna grejer för att dämpa smärtan som sitter än idag


   
SvaraCitera

Jag har aldrig varit i ett förhållande, så jag vet inte.


   
SvaraCitera

Den enda gången jag blev dumpad så skrattade jag. Det kan i och för sig ha att göra med att det var ganska väntat plus att han gjorde något så patetiskt som att dumpa mig via sms. Inte kunnat vänta fyra dagar och göra det på det respektfulla sättet liksom. Jag ringde upp honom och sa med asglad röst "du det är lugnt lol". Sedan var jag ledsen i fyra dagar innan mitt känslocentra fick fnatt och sedan var jag euforisk i fyra månader. xD


   
SvaraCitera