Aviseringar
Rensa alla

Alexander Bard


Ämnesstartare

Om Alexander Bard hade skapat en sekt och bjudit in mig hade jag gått med utan att blinka.

Det känns som att jag sväljer allt han säger. Kritiskt tänkande finns inte mellan mig och Alexander Bard.

Rekommenderar värvet-intervjun med Bard.

___

Borde jag lugna mig med mitt Bard-älskande? Vad tycker ni om Bard?

(Bards musik är dock inge vidare.)


   
Citera

Som artist tycker jag han är urusel, han klär sig ett stolpskott, han är jävligt stor i käften, ser ut som hej kom och hjälp mig men han har faktiskt en del intressanta åsikter.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Den enda positiva egenskap Bard har är hans skägg. Han är fullständigt still lös och typ allt han säger är endast vulgärt. Men ibland händer det att en blir imponerad över något han sagt.


   
SvaraCitera

verkar vara en idiot


   
SvaraCitera

fett keff


   
SvaraCitera

jag älskar värvet Hjärta men har svårt för bard, faktiskt. 


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Om Alexander Bard hade skapat en sekt och bjudit in mig hade jag gått med utan att blinka.

Det känns som att jag sväljer allt han säger. Kritiskt tänkande finns inte mellan mig och Alexander Bard.

Rekommenderar värvet-intervjun med Bard.

___

Borde jag lugna mig med mitt Bard-älskande? Vad tycker ni om Bard?

(Bards musik är dock inge vidare.)

det roligaste är ju när han är med på idol och kritiserar folk för dom inte ser bra ut och så sitter han själv där i någon pjammas så man kan tro att han är med i bananerna i pjammasxxxxxD


   
SvaraCitera

Jag tycker han är en pajas.


   
SvaraCitera

musiken han medverkar i är genomgående usel, med ett betydande undantag:

men i övrigt är han en klok människa med en sund livssyn. värvet-intervjun är mycket bra ja.


   
SvaraCitera

NEMI: Han är fullständigt still lös och typ allt han säger är endast vulgärt.

har du hört/läst honom nån annanstans än i skräp-tv?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mpt:hv:

har du hört/läst honom nån annanstans än i skräp-tv?

Ja, hur så?


   
SvaraCitera

NEMI:

Ja, hur så?

jag tror du misstar hans uppriktighet för vulgaritet (vad du nu menar med det), i så fall.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mpt:hv:

jag tror du misstar hans uppriktighet för vulgaritet (vad du nu menar med det), i så fall.

låter dig ha din tro i behåll.


   
SvaraCitera

NEMI:

låter dig ha din tro i behåll.

fattar inte hur du tolkar hans politiska och filosofiska inlägg som "vulgära", bara.


   
SvaraCitera

stortrollet:
Som artist tycker jag han är urusel, han klär sig ett stolpskott, han är jävligt stor i käften, ser ut som hej kom och hjälp mig men han har faktiskt en del intressanta åsikter.

...därmed inte sagt att det är bra åsikter... men som sagt "intressanta".


   
SvaraCitera