Aviseringar
Rensa alla

Algots öga är JÄTTEÄCKLIGT!


Ämnesstartare

Sitter han stilla medan du pillar med hans öga? Min katt sprattlas och skriker när jag sköljer hennes öron. Fast annat med öron kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sitter han stilla medan du pillar med hans öga? Min katt sprattlas och skriker när jag sköljer hennes öron. Fast annat med öron kanske.

Han sitter stilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir veterinären! (När jag får tag på den enda smådjurskunniga veterinären i kommunen. [mad])

Sjukt öga:
Image

Friskt öga:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FICK TID HOS VETERINÄREN kl 17:00?!?!?!? DET ÄR JU EVIGHETER DIT. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin kanin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg ingen skillnad på bilderna först [shake][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Fin kanin.

Väldigt fin faktiskt.

dazed_and_confused:

Såg ingen skillnad på bilderna först [shake][blush]

Men det ser värre ut IRL och innan vi hade tvättat. [cute] Han hade dragit ut en masa gult klet i hela ansiktet och såg nästan ut så här:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Han är ganska så oäcklig vanligtvis.

ah okdå

isola:

Algot skickar nu en förbannelse på dig. Du vet inte var och du vet inte när, men var så säker på att den kommer att inträffa. [smile]

nae detta hade jag inte räknat med[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men det ser värre ut IRL och innan vi hade tvättat. [cute] Han hade dragit ut en masa gult klet i hela ansiktet och såg nästan ut så här:

Nice [shake]

Vadå vaknade ni och helt plötsligt var han så där eller har det kommit typ gradvis? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det där hände min kanin en gång men höet åkte ut av sig självt rätt snabbt 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Vadå vaknade ni och helt plötsligt var han så där eller har det kommit typ gradvis? [sad]

När vi la oss igår vid 02.00 så såg det bra ut och när jag vaknade 05.30 så såg han ut så! [sad]

enhimmelskdrog:

tror det där hände min kanin en gång men höet åkte ut av sig självt rätt snabbt 😮

Det är nog inte höet efter som att jag har sköljt och sköljt men det blir inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är nog inte höet efter som att jag har sköljt och sköljt men det blir inte bra.

nej jag kom på det sen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

När vi la oss igår vid 02.00 så såg det bra ut och när jag vaknade 05.30 så såg han ut så! [sad]

Åh fyfan, illa nog att vakna 05.30.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej jag kom på det sen [blush]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Åh fyfan, illa nog att vakna 05.30.

Måste ju till min praktik, men jag fick ledigt p.g.a "Vård av sjuk kanin". [blush]


   
SvaraCitera