Aviseringar
Rensa alla

Alkohol är inte så beroendeframkallande.


Smilen:

Jag dricker ibland för stämning och känna mig hög på låtsas till svårlyssnad musik.

Mycket glad

Folköl eller? 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

$4.00:

Mycket glad

Folköl eller? 

Starköl :beer: Fint sedu, men jag vill inte att folk ska dricka om de inte vill det. Men jag dricker aldrig utomhus, det får man ju inte.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :

Olika alkoholkulturer finns yes. Har flera metalheads till vänner som inte dricker då det på något sätt anses manligt att älska öl.  

Jo, så kanske det är. Men jag tycker mig känna mer peace i min onykterhet. Släpp tankar på Rihanna ibland. 😛


   
SvaraCitera

Min farfar va alkis , triggered 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Min farfar va alkis , triggered 

Nä det låter inte roligt. 


   
SvaraCitera

Smilen:
Jag känner aldrig att drickande för mig är tvång, jag har hållt upp med alkoholen i 2 veckor och kände mig inte det minsta sugen förens idag. Idag dricker väl jag lite mer än andra dagar kanske, men samtidigt är det inte ett måste jag måste ha.
Dock vill jag nå fullhet när jag dricker, mår väldigt bra då och blir mjukare i själen.
Hur länge har du hållit dig från att dricka?
Känner ni någon som dricker mycket?

typ 1 år utan rejäl fylla


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

handendärnissen:

typ 1 år utan rejäl fylla

Strongt, men du kanske inte har samma behov som jag.


   
SvaraCitera

Smilen:

Strongt, men du kanske inte har samma behov som jag.

näe, har typ ingen o supa med så väldigt lätt, supa själv ä ju sorgligare än fan


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

handendärnissen:

näe, har typ ingen o supa med så väldigt lätt, supa själv ä ju sorgligare än fan

Jag super ensam oftast mest för stimulans i mig. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Jo, så kanske det är. Men jag tycker mig känna mer peace i min onykterhet. Släpp tankar på Rihanna ibland. 😛

Weed är skönare och bättre än vara berusad. 


   
SvaraCitera
höna

i nuläget skulle jag nog inte kunna vara helnykter. dricker väl i genomsnitt varannan helg


   
SvaraCitera

höna:
i nuläget skulle jag nog inte kunna vara helnykter. dricker väl i genomsnitt varannan helg

Vrf inte? :O 


   
SvaraCitera
höna

Starkill91 :

Vrf inte? :O 

har inget behov av det, gillar att festa till det då och då. kan aldrig ta ett sånt beslut om jag inte vill det helhjärtat, detsamma med rökning


   
SvaraCitera

Smilen: Jag känner aldrig att drickande för mig är tvång

Det brukar det inte vara för de flesta, iaf så länge man mår rätt bra. Problemet är när det blir strul i livet och man flyr till alkohol för att må bättre för stunden. Då kan det snabbt spåra ur. 


   
SvaraCitera

höna:

har inget behov av det, gillar att festa till det då och då. kan aldrig ta ett sånt beslut om jag inte vill det helhjärtat, detsamma med rökning

Right right ^^ 
Klart är man inte tillräckligt sugen så är det ingen jätte hit att dricka. Kan bli en ångestfälla. 


   
SvaraCitera