Aviseringar
Rensa alla

Alkohol efter cannabis ?


Ämnesstartare

Tjo , är det farligt att dricka alkohol efter att man har rökt på ? Jag vet att det är farligt att röka på när man är full om man inte är så erfaren det vill säga , eller att man kan med andra ord snea lättare då. Men hur är det vice versa ?


   
Citera

är väl exakt samma sak? :S


   
SvaraCitera

OM DU HAR DRUCKIT FÖR MYCKET KAN DU MÅ ILLA MEN KÖR PÅ BARA DET BLIR NICE!!!


   
SvaraCitera

Filma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

OM DU HAR DRUCKIT FÖR MYCKET KAN DU MÅ ILLA MEN KÖR PÅ BARA DET BLIR NICE!!!

Jag menar att man rullar en före man dricker och inte tvärt om men tack för svaret !

BLODÅDRA:

Filma.

Har redan filmat väldigt mycket under alla mina dagar som cool kille , men jag slutade efter min sista film 2 girls one cup. Min karriär som filmare är numera över.

Summa sumarum så verkar det lugnt och jag ska köra på men jag ska invänta lite mer svar , om det kommer.


   
SvaraCitera

Vet inte brukar dricka innan jag röker D: Fan ta denna oerfarenheten, now my life has reached ultimate fail [cry]


   
SvaraCitera

Menade att du skulle filma dig själv, men ja.


   
SvaraCitera

Blir ingen fara om man röker och sen dricker, beror nog på att det går snabbare att röka en jolle än att bygga upp en fylla.


   
SvaraCitera

Lite pilsner är okej iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Menade att du skulle filma dig själv, men ja.

Jag vet , jag drev 🙂


   
SvaraCitera

Personligen brukar jag tappa suget på att dricka efter att ha rökt en. Har ett antal kompisar som säger samma sak, brukar alltid börja med alkoholen och dra cannabisen på efterfesten.


   
SvaraCitera

Suddkastaren:

Jag vet att det är farligt att röka på när man är full om man inte är så erfaren det vill säga

det är verkligen inte farligt du blir bara fullare eller rättare sagt mycket mer påverkad.

Bubbles:

Personligen brukar jag tappa suget på att dricka efter att ha rökt en.

så är det för mig med,tappar lusten att fortsätta dricka det tar emot liksom.
brukar också dricka först och röka sen när man druckit sig nöjd ger bäst effekt om man nu ska kombinera röka med dricka.[crazy] själv föredrar jag bara örten alkoholen klarar jag mig utan även om det kan va kul o ta sig en rejäl fylla emellanåt[bigsmile]


   
SvaraCitera