Aviseringar
Rensa alla

alkohol för fösta gången..


Ämnesstartare

hejsan, ska fara i helgen till ett par kompisar och vi ska väll antageligen dricka sprit.. om man dricker 2 små glas med vodka eller wiskey eller liknande kommer man bli full?
och hur fort blir man nykter igen?

mvh / sapidalen


   
Citera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Don't


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två små glas? Två snapsar kommer att göra dig lite berusad om du inte ätit innan. Själva ruset håller sedan i sig i ca två timmar.
Jag rekommenderar dock inte starksprit, då du måste dricka extremt mycket vatten efteråt, för att inte slita sönder kroppen så mycket. Har du ätit innan du dricker blir ruset mer diffust, men också snällare.
Tips: Ät mat innan. Drick inget starkt (över 10 % eller så), om du inte vet vad du gör. Drick lagom mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick öl istället[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

injicera det så blir du aspackad i 30 sekunder[party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

injicera det så blir du aspackad i 30 sekunder

jag har alltid undrat om man blir packad om man dränker en tampong i sprit och sätter in den i fittan[rolleyes]men jag har aldrig vågat testa[sad]tror inte d är så skönt med sprit där,känns som om d borde svida lite[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har alltid undrat om man blir packad om man dränker en tampong i sprit och sätter in den i fittan[rolleyes]

Tror inte att fittan tar upp det lika bra som röven, för skulle du köra upp det i röven skulle du fan dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer nog bli berusad på två glas ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Tror inte att fittan tar upp det lika bra som röven, för skulle du köra upp det i röven skulle du fan dö.

Fel, rektalt funkar något sådär, men slemhinnorna i fittan tar nog upp spriten bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror sig på hur mycket du ätit och druckit samtidigt eller tidigare. Dessutom hur tålig du är till sprit.

Men är du normal i den form att du inte har några sjukdomar, äter den näring du behöver osv. Lär du inte bli packad, men mycket väl lite lullig.

Helt spiknykter lär du inte bli på drygt timmar.

postis_per:

injicera det så blir du aspackad i 30 sekunder[party][y]

Injicerar man två små glas á ca 13cl lär du ligga död på 30 sekunder i allvarlig alkoholförgiftning... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Om man känner sig nödgad att fråga sådant här tycker jag inte att man borde dricka. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Injicerar man två små glas á ca 13cl lär du ligga död på 30 sekunder i allvarlig alkoholförgiftning... [rolleyes]

menade ju inte att han skulle injicera allt ju[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Tror inte att fittan tar upp det lika bra som röven, för skulle du köra upp det i röven skulle du fan dö.

Nja, en polare körde upp en tampong i röven, fast det var dock typ 25%, men han kände sig bara lite lullig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Nja, en polare körde upp en tampong i röven, fast det var dock typ 25%, men han kände sig bara lite lullig.

Dränker du en tampong i säg, kosken, så kommer du nog inte må allt för bra.


   
SvaraCitera