Aviseringar
Rensa alla

Alkohol-orolig


Armagedda: Fattar man inget så är det ju svårt att fatta att man inte fattar något,

ja det va själva kontentan...


   
SvaraCitera

internet: ja det va själva kontentan...

Därav är detta inget problem! Cool

OnT: Ska fan inte dricka förns Lördag nu tror jag. Tagit en öl var dag på kvällen, men får ge mig nu.


   
SvaraCitera

Armagedda: OnT: Ska fan inte dricka förns Lördag nu tror jag.

hårt liv Galen


   
SvaraCitera

internet: hårt liv Galen

Inga problem att kontrollera alkohol, men gillar det så förbannat bara. True story! Skål


   
SvaraCitera

Armagedda: Inga problem att kontrollera alkohol, men gillar det så förbannat bara. True story!

tror dig
hatar att jobba man kan inte va full då


   
SvaraCitera

internet: tror dig
hatar att jobba man kan inte va full då

Nej, det är lite tråkigt! Nej du, skulle man komma bakis/full/hög till mitt arbete så åker du hem innan du vet ordet av det! Det är bra dock!


   
SvaraCitera

Armagedda: Det är bra dock!

klart det e bra, men helgen blir så intensiv


   
SvaraCitera

internet: klart det e bra, men helgen blir så intensiv

Det kan den bli ibland. Dock förvånad själv att jag aldrig varken deckat eller spytt pga fylla! Men lite salongsberusad är man allt!


   
SvaraCitera

Armagedda: Dock förvånad själv att jag aldrig varken deckat eller spytt pga fylla! Men lite salongsberusad är man allt!

02_large.jpg


   
SvaraCitera

Armagedda:

Bryr mig inte om den inte påverkar så att man märker. Då spelar det ju ingen roll?

Lätt att vara kaxig idag.


   
SvaraCitera

justasking123:
Okej, tack! har hört att vissa hjärnceller stängs av temporärt men attt nervbanorna förstörs. Vilka hjärnceller förstörs permanent? är det specifikt eller slumpmässigt?

d går återhämta sig


   
SvaraCitera

Barnet: Lätt att vara kaxig idag.

Lär väl inte ändra mig tills imorgon heller. Frågan är vad du är ute efter? Du dricker inte du Nattvardsvin?


   
SvaraCitera

Armagedda:

Lär väl inte ändra mig tills imorgon heller. Frågan är vad du är ute efter? Du dricker inte du Nattvardsvin?

Absolut inte vin.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Järn:

som cherlek å långa prommenader 🙂

Speciellt cherlek


   
SvaraCitera