Aviseringar
Rensa alla

Alkohol polisförhör


Ämnesstartare

HEJ har nyligen fått ett brev av socialen att jag ska snacka med dom så antar att jag får ett polisförhör är 16år och undrar om man måste namnge langarna vill helst inte ljuga fast ändå inte skvallra Tack i förhand.


   
Citera
tigr
 tigr

redheart:

HEJ har nyligen fått ett brev av socialen att jag ska snacka med dom så antar att jag får ett polisförhör är 16år och undrar om man måste namnge langarna vill helst inte ljuga fast ändå inte skvallra Tack i förhand.

fucking golare om du tjallar bror
chok keff du e då

walla varför tog aina dej??


   
SvaraCitera

tekniskt sett måste du säga vad du vet.. men å andra sidan lär inget hända om du blåljuger heller


   
SvaraCitera

ägd.


   
SvaraCitera

tigr:

chok

Okej, har hört folk säga detta.

Vad betyder det?


   
SvaraCitera

redheart:

langarna

redheart:

fast ändå inte skvallra

Häng ut dem!!! Tycker de är svin som köper ut till minderåriga så ja, de förtjänar väl att bli skvallrade på.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

genus:

Vad betyder det?

ey lyssna bre
du kan ha FETT med para ok?
men om du inte använder dina cash alla katter du vet dom kommer ba ey len han e CHOK snålish


   
SvaraCitera

tigr:

CHOK

Tjock, this must be!


   
SvaraCitera

redheart:

är 16år och undrar om man måste namnge langarna vill helst inte ljuga fast ändå inte skvallra Tack i förhand.

Jag gillar inte dina handlingar men här får du några tips.


   
SvaraCitera

tigr:

fucking golare om du tjallar bror
chok keff du e då

walla varför tog aina dej??

lol


   
SvaraCitera

snitch


   
SvaraCitera

Häng ut dem, du kan fixa en ny langare sen.


   
SvaraCitera

"öh jag minns inte" samt "öh inga kommentarer" - kommer att göra under för den förhörande polisens blodtryck


   
SvaraCitera

Sånt litet brott så inget kommer hända oavsett vad du gör troligen, men tjallare blir likväl skallade.


   
SvaraCitera

qft


   
SvaraCitera