Aviseringar
Rensa alla

Alkohol & Sex - 15år


Ämnesstartare

Panda: Det gör man vare sig man är medveten om det eller ej.

Nej, är man inte medveten om vad som har hänt och reflekterar över det tycker jag inte att man har lärt sig något.

Panda: Vad är f.ö. risken att något irreparabelt händer på nån sunking hemmafest fylld med tonåringar? Tror bara det kan vara nyttigt att supa huvudet av sig och testa lite gränser. Växa som människa osv Rullar ögonen

Bara för att det inte är bortom reparation betyder det inte att det inte kommer krävas mycket energi och tid för att åtgärda skadan.


   
SvaraCitera
AntonL

Panda:
Alla erfarenheter är nyttiga erfarenheter.

Tycker lite så själv. 


   
SvaraCitera
AntonL

Razor:

jag skulle råda dig att ta en sak i taget och inte all in. Risken är annars att du klantar till det för dig själv, och sen måste du reparera skadan under lång tid framöver. Med skada menar jag skadade relationer till föräldrarna, till de du behandlar dåligt p.g.a. alkohol, blandning alkohol + sex o.s.v.

Ah jo visst kan det bli skada, men detta är ju inget som ska hända varje helg precis, kanske en gång sak vem vet! Jag själv tycker lite så att man ska ta risker. Är ju såklart nyfiken som tonåring. 


   
SvaraCitera
AntonL

rogernw:
Alkoholen tycker jag du ska skippa, ser inga bra saker i det. 
Finner du dock någon som du verkligen vill ha sex med, och som vill det tillbaks, så kör på. Dock så ska du inte se det som "omg nu måste ja förlora oskulden" utan gör det för att du verkligen vill det med den personen. 

Ah jo! Alkohol är jag 50% överens med dig om men vill ju testa såklart, nyfiken! 

Det med sex är ju med tjejen som gillar mig, jag gillar hon. Så jo klart! 🙂 Men man kan inte bara sätta på henne ju :p


   
SvaraCitera
AntonL

Panda:
Vad är f.ö. risken att något irreparabelt händer på nån sunking hemmafest fylld med tonåringar? Tror bara det kan vara nyttigt att supa huvudet av sig och testa lite gränser. Växa som människa osvRullar ögonen

Ah tycker lite så med! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntonL:

Ah jo! Alkohol är jag 50% överens med dig om men vill ju testa såklart, nyfiken! 

Det med sex är ju med tjejen som gillar mig, jag gillar hon. Så jo klart! 🙂 Men man kan inte bara sätta på henne ju :p

Är 15 ja å men tycker ändå att alkohol är onödigt och dumt bara GalenGlad.

Gillar du hon och hon gillar dig så är de ju bara kanon fan :). Glöm inte skydd bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

+1 Tumme upp

GladCool


   
SvaraCitera
AntonL

rogernw:

Är 15 ja å men tycker ändå att alkohol är onödigt och dumt bara GalenGlad.

Gillar du hon och hon gillar dig så är de ju bara kanon fan :). Glöm inte skydd bara. 

Håller med dig! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntonL:

Håller med dig! 🙂 

Kanon Tumme uppGlad


   
SvaraCitera
AntonL

rogernw:

Kanon Tumme uppGlad

Men, då hon är "svår kär" och gillar mig inom kärlek kanske det blir ett antal svårare, tips xd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntonL:

Men, då hon är "svår kär" och gillar mig inom kärlek 

Hur menar du där? 


   
SvaraCitera
AntonL

rogernw:

Hur menar du där? 

Ah titta.
Hon gillar mig inom kärlek och kan tänka sig att vara tillsammans med mig men.
Hon är jätte svår kär. Och kanske inte så lätt o få ett ligg med henne om vi inte är ett par.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntonL:

Ah titta.
Hon gillar mig inom kärlek och kan tänka sig att vara tillsammans med mig men.
Hon är jätte svår kär. Och kanske inte så lätt o få ett ligg med henne om vi inte är ett par.  

Bli tillsammans med hon då? Om det är så att du gillar hon tillbaks på samma sätt..


   
SvaraCitera
Loxbox

Kör på , är 14 och festar och håller på med killar , det är jävligt kul men avstår alltid från Alkohol och cigg har ändå lika kul som alla andra


   
SvaraCitera
AntonL

rogernw:

Bli tillsammans med hon då? Om det är så att du gillar hon tillbaks på samma sätt..

Loxbox:
Kör på , är 14 och festar och håller på med killar , det är jävligt kul men avstår alltid från Alkohol och cigg har ändå lika kul som alla andra

Titta på mitt nya inlägg! 🙂 Detta är konstigt just nu, tack för er hjälp  dock! 🙂


   
SvaraCitera