Aviseringar
Rensa alla

Alkoholfri UM-träff?


Ämnesstartare

känner igen dig.. vad fan hette du förut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

känner igen dig.. vad fan hette du förut?

knarko...
lr det e bara nått ja fått för mig... varför ja svara för han.. vet ja icke heller..

ha en bra dag [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

100% alkoholfri UM-träff?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

knarko...
lr det e bara nått ja fått för mig... varför ja svara för han.. vet ja icke heller..

ha en bra dag [ops]

okej, det ringer klockor iaf. tack så mycket


   
SvaraCitera

Beror på var den är och hur många som kommer; men jag har aldrig haft problem att inte dricka på de som varit [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Beror på var den är och hur många som kommer; men jag har aldrig haft problem att inte dricka på de som varit [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

känner igen dig.. vad fan hette du förut?

elpedroo:

knarko...

[y]

massgrav:

soldater kæmper

är du nykterist? 😛

Hampie:

Beror på var den är och hur många som kommer; men jag har aldrig haft problem att inte dricka på de som varit

ville bara kolla intresset.. har inte direkt tänkt ha en.. men får se 🙂 lär nog iaf bli i västra götaland.. kanske t.o.m i min stad om jag nu vågar dra hit er [wink]


   
SvaraCitera

DPope:

ville bara kolla intresset.. har inte direkt tänkt ha en.. men får se 🙂 lär nog iaf bli i västra götaland.. kanske t.o.m i min stad om jag nu vågar dra hit er [wink]

pic nic på sommarn eller något borde ju gå utan att folk skall känna sig tvungna att supa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ähm, nä[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

pic nic på sommarn eller något borde ju gå utan att folk skall känna sig tvungna att supa

jo de va de jag hade tänkt mig 🙂 om det nu skulle bli ngt.. fast sen får jag ju se om jag jobbar i somamr oxå 😛

Budolicious:

ähm, nä

tråkmåns [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

är du nykterist? 😛

Yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Yes

trodde du söp näst mest efter nazgul ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

tråkmåns [sad]

Känns bara som det skulle bli väldigt torrt. Inte överdrivet människor klarar av att vara sociala i större sammanhang där man inte direkt känner folk utan att dricka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man får knarka så visst, annars NEJ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör mej mindre unik, så nej tack[rolleyes]


   
SvaraCitera