Aviseringar
Rensa alla

Alkoholproblem, vill dricka i helgen -.-


smisk:

Vore det så enkelt, så skulle det allt bra vara enkelt :/

Ofta nån tvingar dig till att dricka [tard]


   
SvaraCitera

HellMillan:

Åh va tråk att glo på film 😮 Man ska vara ute om dagarna och göra saker ju 😮

Jaja, vad som helst, bara det inte är alkohol, jag har aldrig gjort någon heavy drinking.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Ofta nån tvingar dig till att dricka

Kan vara så att man är beroende av skiten, att man känner sig tom utan alkoholen. Man dricker det bara för att komma igenom dagen, även om man egentligen inte vill dricka.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Men vill bara dricka hela tiden

om du vill dricka hela tiden kanske du ska sluta med det helt, iaf för ett tag


   
SvaraCitera
smisk

SPiDERMANNEN:

Ofta nån tvingar dig till att dricka [tard]

Mjo. Vi gör så i Täby/Danderyd. Man får inte vara sig själv och man får absolut inte vägra dricka på fester. Och festerna måste man gå på.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Jaja, vad som helst, bara det inte är alkohol, jag har aldrig gjort någon heavy drinking.

Själv har jag tur om jag lyckas behålla det jag har i magen 😛 Brukar alltid sluta med att jag gått hem mitt i natten och hänger ut genom fönstret och spyr. Sen sover man som en stock när man gått å lagt sig efter det haha


   
SvaraCitera

HellMillan:

Kan vara så att man är beroende av skiten, att man känner sig tom utan alkoholen. Man dricker det bara för att komma igenom dagen, även om man egentligen inte vill dricka.

Jag vet att det inte var så det låg till i detta fallet.

smisk:

Mjo. Vi gör så i Täby/Danderyd. Man får inte vara sig själv och man får absolut inte vägra dricka på fester. Och festerna måste man gå på.

Jävla troll du är 🙁 Skit i festerna dååå, ofta alla kommer dissa dig för de [no-no]
aah vad jag är festsugen på tal om de ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

om du vill dricka hela tiden kanske du ska sluta med det helt, iaf för ett tag

Det här är andra helgen jag är nykter och jag börjar bli lite konstig. Tappat tålamod, tappar humöret lättare. Tänker ofta på hur mycket pengar jag har och hur mycket jag behöver för en flaska vodka te.x


   
SvaraCitera
smisk

SPiDERMANNEN:

Jävla troll du är 🙁 Skit i festerna dååå, ofta alla kommer dissa dig för de [no-no]

De kommer typ det ;_; jaja, får väl skylla mig själv :()


   
SvaraCitera

Fixa lustgas. Andas tills ljud är metalliska och dina vänner ser ut som igelkottar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Fixa lustgas. Andas tills ljud är metalliska och dina vänner ser ut som igelkottar.

Ruset varar inte så länge. Alkohol varar några timmar


   
SvaraCitera

HellMillan:

Själv har jag tur om jag lyckas behålla det jag har i magen 😛 Brukar alltid sluta med att jag gått hem mitt i natten och hänger ut genom fönstret och spyr. Sen sover man som en stock när man gått å lagt sig efter det haha

Låter som jag inte har missat något alltså. >:3


   
SvaraCitera

HellMillan:

Tappat tålamod, tappar humöret lättare.

desto större anledning att låta bli!
annars blir det ju så att så fort du inte får alkohol mår du dåligt och kan inte koncentrera dig på ett skit, elr värre:S så vill du väl inte ha det?
nej, tänkte väl.
det verkar inte som om du har nåt val egentligen, om du vill komma ifrån de här "alkoholberoendet"


   
SvaraCitera

HellMillan:

Vad är det? 😮

Haha ångestdämpande. Men skit i det.
Kram <3


   
SvaraCitera

smisk:

De kommer typ det ;_; jaja, får väl skylla mig själv :()

Meh ;< Ska cutta dem [mad]


   
SvaraCitera