Aviseringar
Rensa alla

All skränig jävla popmusik


förbjud all musik utom denna:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Varför finns det knappt någon radiokanal i Sverige som spelar något annat än pop?

undrar jag med. jag skulle vilja ha en hyssad hiphop kanal att lyssna på ibland och inte jäcla rix fm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

förbjud all musik utom denna:

åh, nationalteatern[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håkan [love]


   
SvaraCitera
time
 time

Ursäkta mig Erik, men Dannys låt In the Club är typ, den djupaste sången ever. Han slår ju Cornelis med hästlängder, vad dillar du om? Du vet det här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Gillar denna:

HATAR DEN DÄR JÄVLA LÅTEN SÅ MYCKET!!!!!! [cry][cry][cry] VILL DÖ NÄR JAG ÄR I SKOLAN P.G.A. ALLA SOM SPELAR DEN KONSTANT PÅ DERAS JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA MOBILTELEFONER. [cry][cry][cry][cry] PEST, PEST!!!!!!!!!

Ögon i en plåthink:

förbjud all musik utom denna:

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det känns inte som att dessa artister direkt utmanar sig själva och försöker vara originella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ja det känns inte som att dessa artister direkt utmanar sig själva och försöker vara originella

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ursäkta mig Erik, men Dannys låt In the Club är typ, den djupaste sången ever. Han slår ju Cornelis med hästlängder, vad dillar du om? Du vet det här!

Gillar att du tilltalar mig vid förnamn på UM. [blush] I övrigt minns jag inte om det är ett gammalt internskämt du refererar till eller om du bara är helt ute och cyklar. [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

respons:

I övrigt

respons:

är helt ute och cyklar.

[sad][sad][sad][sad][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

idag har jag karpe diemdag
då lyssnar jag bara på karpe diem

om du får välja, karpe diem el pop?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

[sad][sad][sad][sad][blush][blush][blush]

Nyttigt att cykla. Och jag har inte så himla mycket emot all pop egentligen. Kan Shoreline utantill osv. [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

respons:

Kan Shoreline utantill osv.

Räknas Röyksopps The girl and the Robot ft. Robyn som pop? Annars är jag en popnörd [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Räknas Röyksopps The girl and the Robot ft. Robyn som pop? Annars är jag en popnörd

Vet inte riktigt. Tänkte mer Håkan m.fl., pop är väl en lite för bred term kanske.


   
SvaraCitera
time
 time

respons:

Tänkte mer Håkan m.fl., pop

Å, sån pop.
Alltså jaha. Nu fattar jag.
Jag tänkte typ.
Robyn och Brolle jr.

[blush]


   
SvaraCitera