Aviseringar
Rensa alla

Alla är muslimer och ska lyda Allah enligt Islam!


Ämnesstartare

Jag läste en skrämmande sak på islamguiden!

citat:
"Allt i universum är muslimskt eftersom det lyder Allah genom att underkasta sig Hans lagar.

Till och med den människa som vägrar att tro på Gud, eller ägnar någon annan än Allah sin dyrkan."

citat:
"Hon, som alla andra varelser, född muslim, och följer där alltid Guds befallningar och är tvungen att fortsätta göra det. "

källa: http://www.islamguiden.com/vemmuslim.shtml

Detta betyder att alla måste följa islamska lagar det här är några få:
*Kvinnor måste bära slöja.
*Ingen får äta när det är ljust ute den 9:e månaden och aldrig ha sex under den 9:e månaden.
*Ingen får onanera.
*Ingen får vara homosexuell.
*Ingen får rita av någon profet.
*Gifta män måste betjäna och hjälpa sin fru lika mycket som före giftermålet.
*Alla måste genomföra Hajj, det vill säga vallfärda till Mekka minst en gång under sitt liv.
*Kvinnor måste ha intyg från sin man eller son att de tillåter henne att genomföra Hajj.

Vad tycker ni om att alla måste följa islamska lagar?

Tänker ni följa dessa lagar? [bigsmile]


   
Citera

BU!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

BU!

Håller med!


   
SvaraCitera

Det är väl klart att de tror att allt och alla står under Allah? Han är väl den enda guden enligt dem?


   
SvaraCitera

Barnen får lära sig det rimmet i skolan i irak

"Allt o alla står under allah"


   
SvaraCitera

Eller har ni hört den där om han tönten som brydde som allting? Jag menar vad fan, stick fiska med dig eller något din jävla förståsigpåare


   
SvaraCitera

mm,alskar islam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt skrämmande, hörredu. Det låter som en bra grej, då kan de ju skita i Koranen eftersom allting underkastar sig Allahs vilja oavsett om de vet om det eller inte.


   
SvaraCitera

jag tycker att kristendomens strategi ar battre: ifall hedningarna vagrar ta till sig ens religion, anvand imperialism, folkmord, hjarntvatt och se framfor allt till att foda sa manga barn som mojligt for att sakta tranga ut alla andra varldsaskadningar [y]


   
SvaraCitera

iosib:

fall hedningarna vagrar ta till sig ens religion, anvand imperialism

har för mig att franska korsriddare jaga hedningar, hedningarna gömde sig sen i en stad bland civila. korsriddarna fråga sina överordnade vad dom skulle göra. svar:
döda alla, gud känner igen sina egna


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

döda alla, gud känner igen sina egna

mm, kristendomen is the shit [cool]


   
SvaraCitera

iosib:

mm, kristendomen is the shit

-tro på min religion eller så skadar jag dig[y]


   
SvaraCitera

Islam [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

mm, kristendomen is the shit [cool]

Alla religioner som försöker påverka det moderna samhället tycker jag är skit. Den enda jag kan acceptera något är Hinduism eftersom det nog är den minst våldsamma och radikala.

Den värsta måste vara Islam som är den snabbast växande och påverkar så enormt mycket.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

stick fiska med dig

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera