Aviseringar
Rensa alla

Alla är så arga och elaka på UM


Ämnesstartare

Eller missar jag bara alla glada och snälla?

Min tro om att hela UM är en mysig familj som håller ihop i vårt och torrt har gått i kras. Verkligheten kommer över mig. Ujuj.


   
Citera
Ämnesstartare

Eller okej, alla var att ta i. Men en hel hög alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött, det har varit en kristen aura över detta forum för länge, upp med skiten till ytan. Fan vad jag hatar dig Outro.


   
SvaraCitera

du var inte med på den gamla goda tiden, det märker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Delar din analys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske bara varit naiv framtills idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara omotiverat elaka DÅ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och judarna, borde vi inte göra något åt judefrågan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är inte arga och elaka. Men man hamnar i osämja. Sådant händer. Man bråkar med sina syskon också. Det innebär inte att man ogillar dem för det, egentligen. Man kan bara inte komma överens om allt hela tiden. I vissa fall finns det också de som inte går ihop bara.

Problemet är väl snarare att folk har svårt att respektera olikheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatören:

Alla är inte arga och elaka. Men man hamnar i osämja. Sådant händer.

Känns som att vettiga diskussioner övergår till personangrepp ibland och lite väl taskiga saker sägs. Tycker det är tråkigt.


   
SvaraCitera
Paseo

Outro:

Sluta vara omotiverat elaka DÅ.

mm. jag har sagt detta också. fått som svar att jag leker god lr något. värdelöst. mission impossible.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Känns som att vettiga diskussioner övergår till personangrepp ibland och lite väl taskiga saker sägs. Tycker det är tråkigt.

Ja, jag med. Det är trist, men det är så UM är. Få vettiga diskussioner och en jäklarns massa pajkastning.


   
SvaraCitera
Paseo

En kompis hade jättedålig stämning på hennes ridklubb. Alla bråkade med varandra och pratade skit bakom ryggen. Då beslöt alla gemensamt om ett antal sociala regler som helt enkelt bara måste följas. Och det blev genast bättre stämning och alla blev vänner. Slut på negativitet o skitsnack.
Men ja, okej, jag insåg i mitt skrivande att detta aldrig kmr fungera på um [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med. Jag blir ledsen när det bråkas.


   
SvaraCitera