Aviseringar
Rensa alla

Alla andra har det 🙁


Ämnesstartare

Nästan alla andra i min klass har stora bröst förutom jag av tjejerna då, jag har börjat komma in i puberteten men det känns som jag ligger långt efter de andra- speciellt mina bästisar och det känns jättekonstigt. Vad kan jag göra? :/


   
Citera
Kviq
 Kviq

Ej mycket att göra. Jämför dig inte med dina vänner, och skaffa dig ett gott självförtroende.


   
SvaraCitera

Kviq:

Ej mycket att göra. Jämför dig inte med dina vänner, och skaffa dig ett gott självförtroende.


   
SvaraCitera

har samma problem. [sad][sad]


   
SvaraCitera

som Kviq säger, man kan ju såklart inte göra något åt det. Du får ha tålamod helt enkelt, det kommer! Själv har jag inte världens minsta så jag ska egentligen inte säga något, men jag har vänner som har samma problem. Brösten växer tills man är i 20-års åldern så det är lugnt! Din tid kommer.

Kram [smile]


   
SvaraCitera

Alla växer i olika takt. En del växer mycket under en kort tid och sen blir det uppehåll i några år. Medans andra växer lite åt gången. Det är så olika. Finns inte så mycket mer du kan göra än att vänta tills dem börjar växa.
Det kanske blir så att du får större bröst i slutändan än vad dom kommer få, det vet man ju inte eftersom brösten växer tills man är runt 20 [crazy]


   
SvaraCitera

Det finns inte så speciellt mycket du kan göra. Alla växer inte vid samma tillfälle. Du får helt enkelt börja gilla läget.


   
SvaraCitera

Varför så fixerad av att ha stora bröst. Storbystade tjejer brukar endast vara awesome de två första månaderna, sedan går det downhill.

Ingen gillar en farmor. [no-no]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

små bröst är fint tycker jag. du är fin som du är, och dessutom speciell och unik eftersom du har annorlunda bh-storlek än dina kompisar.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ingen gillar en farmor. [no-no]

älskar farmor

Ont: Trams, men så känner nog de flesta småtjejer ibland. Du kommer att utvecklas sedan du med.


   
SvaraCitera

charlotteet:

Vad kan jag göra? :/

Fokusera på att ha en nice och lättillgänglig kussimurra istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Fokusera på att ha en nice och lättillgänglig kussimurra istället!

Hahaha, du fokuserar alltid på så viktiga saker! Det gillar jag.


   
SvaraCitera

Quaggie:

Hahaha, du fokuserar alltid på så viktiga saker! Det gillar jag.

Ja, jag ser lite djupare in på saker, speciellt när det gäller saker som kussimurror[blush]


   
SvaraCitera