Aviseringar
Rensa alla

alla bussar i sthlm helt inställda lr va?:S


Ämnesstartare

asså wtf, brukar väl gå NÅGRA bussar iaf [shake] menar de att jag ska GÅ typ 5 km i detta vädret för att komma till skolan lr va?[shake]


   
Citera
smisk

nä, allt är inställt, så klart. lite snö och SL fuckar ur. är så himla glad att jag slipper ta mig någonstans idag <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha, våra bussar går! Men jag vågar ej åka med dem [blush] Har ingen skola idag som tur är, men jag skulle in och köpa en taklampa ju [cry]


   
SvaraCitera

ah det tkr de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

nä, allt är inställt, så klart. lite snö och SL fuckar ur.

men asså nu blåser det ju knappt, virvlar bara runt lite snö typ:c

Nintendo:

Ha, våra bussar går! Men jag vågar ej åka med dem [blush] Har ingen skola idag som tur är, men jag skulle in och köpa en taklampa ju [cry]

lyx :c

Blivande_japan:

ah det tkr de!

[sad]


   
SvaraCitera

åkte ej heller till skolan, stod att det var problem med tågen också så lade mig och sov ist


   
SvaraCitera

Åkte förbi två bussar som typ pajjat eller nå efter vägen till skolan idag.

Och sedan åka en lång sträcka där massa studenter går/cyklar gjorde min dag. Alla var typ kritvita på magen och så - helt nedsnöade.

Å där gled jag i min varma bil med musiken skrålande och skrattade gott för mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Å där gled jag i min varma bil med musiken skrålande och skrattade gott för mig själv.

[sad]


   
SvaraCitera

Ni bor i Sörland, skyll er själva.

Tacka vet jag norr... Har aldrig varit med om att bussar ställs in av väderskäl, ur illa det än må varit gällande snö eller kyla. Förra vintern, då "snökaoset" var totalt i Sörland och flera bekanta fastnade i Stockholm länge gick tågen norrut som vanligt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick gå. Ramlade i snön och såg ut som en snömänniska. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ni bor i Sörland, skyll er själva.

Tacka vet jag norr... Har aldrig varit med om att bussar ställs in av väderskäl, ur illa det än må varit gällande snö eller kyla. Förra vintern, då "snökaoset" var totalt i Sörland och flera bekanta fastnade i Stockholm länge gick tågen norrut som vanligt.

*avis*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått sms från skolledningen att hela skolan är stängd pga snökaoset [cool] asnice.

/helutuhle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför alla borde ha stridsvagn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

länge gick tågen norrut som vanligt

Nattåget från Luleå (tror jag) till Gbg skulle ha vart i Gävle vid 04 eller så, det gick där ifrån vid 11-tiden [no-no] Norrland är ej perfekt tågrafik [no-no] Fick vänta jättelänge på x2000 från sundsvall [mad] Det kom aldrig.

Förvisso södergående riktning, men inom Norrland [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har precis åkt buss, he he


   
SvaraCitera