Aviseringar
Rensa alla

alla dessa små "obetydliga" gester vi gör för varandra


Ämnesstartare

har ni någonsin tänkt på klasskompisen som lånade ut en penna under kemilektion? eller hen som hjälpte dig plocka upp dina grejer på trottoaren när du tappade väskan? arbetskamraten som hämtade kaffe den där morgonen du var så trött? hen som gav dig en kram efter det där bråket?

är det egentligen inte alla dessa små saker vi faktiskt gör för varandra som vi uppskattar mest? är det inte personen som lånade ut pennan som man kallar "snäll"? eller arbetskamraten som hämtade kaffe är väl den man "tycker om" eller är har en positiv inställning emot?


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt liv går typ ut på sånt, älskar att hjälpa folk.

efter en umträff (typ 6 på morgonen) sprang jag runt med en gambian i sthlm och försökte hjälpa honom hitta hans tåg (arlanda express eller något sånt) det var på håret men det gick!

DET ÄR MENINGEN MED LIVET TYP!111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

delvis


   
SvaraCitera
höna

ligger nåt i dt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ibland gör man små, snälla gester, fast personen i fråga får för sig att ogilla en ändå. [sad]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Och ibland gör man små, snälla gester, fast personen i fråga får för sig att ogilla en ändå.

ja... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

är det egentligen inte alla dessa små saker vi faktiskt gör för varandra som vi uppskattar mest? är det inte personen som lånade ut pennan som man kallar "snäll"? eller arbetskamraten som hämtade kaffe är väl den man "tycker om" eller är har en positiv inställning emot?

haha tror du går för djup in i det

jag ser allt sånt som allmän snällhet. de som inte gör det är dryga jävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Och ibland gör man små, snälla gester, fast personen i fråga får för sig att ogilla en ändå.

ja tyvärr blir det så ibland:-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

mitt liv går typ ut på sånt, älskar att hjälpa folk.efter en umträff (typ 6 på morgonen) sprang jag runt med en gambian i sthlm och försökte hjälpa honom hitta hans tåg (arlanda express eller något sånt) det var på håret men det gick! DET ÄR MENINGEN MED LIVET TYP!111

that's the spirit! 😀 gullig du e<3 gillar också att hjälpa människor:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

utveckla:-)


   
SvaraCitera

Såklart det är så, de är ju tecken på att en person bryr sig om en och det gillar man ju oftast, och då gillar man personen och tycker den är snäll som gjorde tjänsten [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha tror du går för djup in i detjag ser allt sånt som allmän snällhet. de som inte gör det är dryga jävlar.

haha jo det stämmer ju men det betyder ju ändå något 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carolinesmile:

Såklart det är så, de är ju tecken på att en person bryr sig om en och det gillar man ju oftast, och då gillar man personen och tycker den är snäll som gjorde tjänsten

ja:-) blir liksom win winXD man blir glad av att vara hjälpsam och man uppskattar ofta hjälp^^


   
SvaraCitera