Aviseringar
Rensa alla

alla experter på FACEBOOK - se hit!


Ämnesstartare

En kille jag gillat länge hade flera hundra vänner men tog bort sin facebook nyligen. Jag har tidigare addat honom från flera olika mailadresser när jag tänkte att jag skulle ha nya, men han visste inte det var jag i dom (vi hann aldrig prata när jag var inloggad i dom och de förblev inaktiva). Nu får jag alltså följande mail från honom på ALLA DOM men INTE min "vanliga" jag och han brukade chatta på 🙁

"Kolla in mina foton på Facebook
Hej!
Jag har skapat en Facebook-profil där jag kan lägga ut mina bilder, filmklipp och evenemang. Nu vill jag lägga till dig som vän så att du också kan se min sida. Men först måste du gå med i Facebook. Så fort du är med kan du också skapa en egen profil!
Hälsningar, x x "

Hur fungerar dessa typer av mail? Har han valt ut vilka han vill ska få dom på någon msn-lista eller vad är det frågan om? Tilläggas bör att han skickade detta från en annan msn/mail-adress än den vi chattat på tidigare.


   
Citera

man får inte ha fler än en facebook-användare.[no-no]


   
SvaraCitera

tror det är automatiska mail, hade du facebook accounts på demdär hundratusen mailen du skapat? om du inte hade det så är det nog automail som skickas till alla som inte har facebook/som man inte har på facebook på ens.. msnlista eller nåt sånt


   
SvaraCitera

Du och dina kill-problem[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

man får inte ha fler än en facebook-användare.

har bara en

honolulu:

hade du facebook accounts på demdär hundratusen mailen du skapat?

nix

honolulu:

automail som skickas till alla som inte har facebook/som man inte har på facebook på ens

ja kan va så

kebu12:

Du och dina kill-problem

jaja jag vet att du älskar dom [wink]


   
SvaraCitera

MrsVD:

jaja jag vet att du älskar dom [wink]

klart jag gör, annars skulle jag väl inte skriva i dom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

klart jag gör, annars skulle jag väl inte skriva i dom

[love]


   
SvaraCitera

MrsVD:

[love]

[blush]


   
SvaraCitera

Ja, det känns som att det automatskickas då jag får liknande rätt ofta.


   
SvaraCitera