Aviseringar
Rensa alla

Alla hatar mig... utom EN!


Ämnesstartare

Hej [smile]
Nu är det så att alla i min klass hatar mig, utom EN person!! Den personen kan vi kalla för Matilda, som faktiskt tycker jag är schysst och rolig. Matilda har en kompis som heter Mikaela, som HATAR mej men tycker om Matilda. Väldigt jobbigt att va me Matilda då Mikaela är med, men det står jag ut med!
Men jag och en kompis, Johanna (som jag slutat va med nu), gjorde ett test på skämt i oktober om vem man va i våran klass. Hade grupper som "pluggis" "normala" "flummiga" "sportfåne" och "stökiga" men jag lovar, det är precis så det är! En tjej klagade, tillsist tog vi bort det. Trodde det var glömt nu, men nu tog Mikaela upp det igen, att alla tog åt sig jättemycket och snackade skitom mej (HELA klassen)[cry]

Går i 7:an nu, men i 6:an var jag jätteosäker och var bara med 2 andra tjejer (Mikaela snackade skit om oss hela tiden), och hade jättekul med dom, struntade i att lära känna nån annan, bättre med 2 nära vänner än några mer inte alls nära vänner.
Sen började 7:an med 2 nya tjejer, båda kände jag tidigare, men Johanna (ny) lurade in mej på dåliga saker, som "testet" och mycket mer! Nu har dom 2 tjejerna ur 6:an slutat, och Mikaela såg sin chans att "ta över" Matilda. Hon snackar fortfarande skitom mig, och ingen i klassen tycker om mig utom Matilda. Killarna HATAR mej, och tjejerna pratar helst inte med mej.
Jag är inte mig själv i skolan eftersom jag blir helt flummigoch stökig då, är det det som stör alla andra? Snälla hjälp[love], jag klarar inte mer, det låter inte så illa, men det är det!!!


   
Citera
Ämnesstartare

clip:

Snälla hjälp

clip:

Går i 7:an nu

Det går över.


   
SvaraCitera

Alternativ 1:
Döda dig själv

Alternativ 2:
Döda din klass


   
SvaraCitera

snacka skit och sprid rykten om andra. gör det diskret och få det att låta trovärdigt, och ange källor som verkar pålitliga och som folk inte skulle ifrågasätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan du veta det?

Jag lever själv i tron om att alla egentligen hatar mig, även de som påstår att de tycker om mig. Det kanske är samma för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, minns min egen klass när jag var så liten. Åh. Underbara tider. Det går över gumman. Härda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan:

Prata med fittorna.
Byta skola.
Genomlida det hela.
Eller annat.

Lycka till [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte låtsas vara en annan. Man ska vara den man är och bli accepterad för det. Dom har ingen rätt att trycka ner dig för att du vill vara den du är egentligen. Dom känner väl inte dig tillräckligt? Jag har känt samma sak, bara för att dom tyckte att jag var konstig, men jag var mig själv och käftade emot om dom var kaxiga och det fick tyst på dom, så vissa gick lite på min sida då.


   
SvaraCitera

Teal Crab:

Döda din klass


   
SvaraCitera
time
 time

Kommer ihåg den där åldern [love] Det är ett helvete, men en sak som faktiskt funkar är: (och jag skojar inte nu, lyssna på det här, för jag har varit där du är) Räta på ryggen, skratta åt allt elakt de säger, visa aldrig att du tar åt dig. Lek stark. Lek självsäker. Mobbare och skitsnackare håller på så för att gömma sina egna brister. Härda ut, det är inte länge kvar tills de flesta i klassen mognar lite och slutar bete sig som småbarn! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Prata med fittorna.

Mannen som kan prata med fittor, det skulle man ta och bli[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Räta på ryggen, skratta åt allt elakt de säger, visa aldrig att du tar åt dig.

[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Mawns:

runningout: [love]

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla hatar dig inte.
Grupptrycket är stort i din ålder, det blir bättre. Stå upp för dig själv och försök att strunta i folk som inte kan bete sig.

clip:

Jag är inte mig själv i skolan eftersom jag blir helt flummigoch stökig då, är det det som stör alla andra?

Var dig själv och ansträng dig inte så mycket.


   
SvaraCitera

Tjejer kan fan vara sjuka i huvudet mot varandra. Snubbar är lättare att handskas med.


   
SvaraCitera