Aviseringar
Rensa alla

Alla Hjärtans Dag


Ämnesstartare

Hej!
Tänkte bara fråga er som är ihop med nån annan om vad ni ska ge den ni är ihop med på alla hjärtans dag? [smile] asså det e första gången jag är ihop med en tjej på denna dag, har nästan bara haft tjejer på sommaren men nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra elr ge henne [cute] ...bara så ni vet så "skicka" jag ett halsband till henne för ett tag sedan eftersom det var nästan omöjligt att träffa henne då så det kmr antagligen bli likadant på alla hjärtnas dag oxå [cry]..återkommer till frågan [blush] : Vad ska ni skicka för presenter till den ni är ihop med och jag undrar om ni vet bra hemsidor där man kan hitta "romantisk" dikt som man kan skicka till sin tjej vid såna tillfällen [crazy]


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

Inget. [confused] En kram, kanske.


   
SvaraCitera

Jag säger som Zlatan sa när han svarade på frågan vad han gav Helena när de gifte sig "Gav och gav, hon fick ju Zlatan".


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jag säger som Zlatan sa när han svarade på frågan vad han gav Helena när de gifte sig "Gav och gav, hon fick ju Zlatan".

[bigsmile]

Singel såatteeeh.


   
SvaraCitera

Kommer förmodligen inte ge honom något eftersom Alla Hjärtans Dag är tardigaste dagen på året. Kanske slår på stort och ger honom något ätbart.

Angående dikten så råder jag dig att inte ta någon dikt från internet. Skriv istället något fint, behöver inte vara långt, men t.ex. saker hon gör som gör dig glad, eller saker hon är bra på, eller hur det känns att vara med henne eller vad som helst, men skriv det själv.


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

bra hemsidor där man kan hitta "romantisk" dikt

Sätt dig och skriv en själ! [no-no] Annars kan det bli: *google.com*: "-textrad ur din dikt-" " AHA! Jag visste att jag kände igen den någonstans ifrån. [cry]

Sedan vet jag inte vad jag ska ge min flickvän på alla hjärtans dag. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Sätt dig och skriv en själ! Annars kan det bli: *google.com*: "-textrad ur din dikt-" " AHA! Jag visste att jag kände igen den någonstans ifrån.

Sedan vet jag inte vad jag ska ge min flickvän på alla hjärtans dag. :/

ofta tjejer tänker använda sig av Google för att ta reda på såna grejer [tard]

nej precis, men jag har ju samma problem här [cry] vet inte vad jag ska ge henne elr skriva till henne [n] det skulle vara mkt mkt lättare om jag kunde spendera hela dagen med henne ist men jag vet redan att det inte kmr hända [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Angående dikten så råder jag dig att inte ta någon dikt från internet. Skriv istället något fint, behöver inte vara långt, men t.ex. saker hon gör som gör dig glad, eller saker hon är bra på, eller hur det känns att vara med henne eller vad som helst, men skriv det själv

ska JAG skriva nåt själv? [tard] vet du att jag suger på sånt? [shake] jag blir till och med förvånad över dem som kan göra sånt själva [blush].
men eftersom du är tjej så vill jag passa på och fråga en sak : [cute]
skulle du gilla om din kille skrev en asdålig dikt där han försöker säga hur mkt han älskar dig? [blush] [cool][cool]


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

skulle du gilla om din kille skrev en asdålig dikt där han försöker säga hur mkt han älskar dig? [blush] [cool][cool]

Ja, det är bättre att han försöker och det blir dåligt än att han tar färdiga ord från någon annan. Då känns det ju i alla fall fint att han ansträngt sig. Du kan ju dessutom skriva längst ner att du inte är så bra på sådant men hoppas att hon blir glad ändå. [smile]


   
SvaraCitera

Inget speciellt antar jag.


   
SvaraCitera

MeLikeYou92:

ofta tjejer tänker använda sig av Google för att ta reda på såna grejer [tard]

Fair point... There's no girls on the internetz.

MeLikeYou92:

nej precis, men jag har ju samma problem här [cry] vet inte vad jag ska ge henne elr skriva till henne [n] det skulle vara mkt mkt lättare om jag kunde spendera hela dagen med henne ist men jag vet redan att det inte kmr hända [rolleyes]

Tror jag kanske ska bygga en magic lek och ge min flickvän antingen i födelsedags present eller på alla hjärtans dag. [smile]


   
SvaraCitera

Hmm brukar aldrig ge bort något... tycker alla hjärtans dag är kommersiellt bullshit.


   
SvaraCitera

Fan vad typ alla blir besatta av tanken av vad man ska ge i present.. för i helvete, det är väl inte det alla hjärtans dag handlar om eller?? Bara visa omtanke eller ge/ skriv nåt personligt. För övrigt håller jag med ovanstånde om att alla hjärtans dag är kommersiellt bullshit..


   
SvaraCitera

brukar ge mina tjejer en diskborste, stekspade eller nåt liknande[smile]


   
SvaraCitera