Aviseringar
Rensa alla

Alla hjärtans dag närmar sig


Exner

ska konsumera saker


   
SvaraCitera
höna

överskattad dag mvh singel


   
SvaraCitera

Image

som jag tyckte förra året


   
SvaraCitera

Jaaag skaaaa sitta hemma och kolla på romcoms och älska mig själv. Frågade roomie om hon ville gå ut och äta middag med mig, men hon skulle åka till sin pojkvän och de ska ta in på hotell.
Töntigt.

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

har mattelekion den dagen 17-19 [cool]


   
SvaraCitera

Är själv inte ett jättestort fan av såna där storartade romantiska gester osv, men det är väl en trevlig dag för alla som uppskattar sådant. Förutsatt att de har någon som anstränger sig så.


   
SvaraCitera
seasaw

planerar traska ner på en livespelning mot kvällen, fyi så är sångaren och jag på g


   
SvaraCitera

I år firas det i fjällen med mor, hennes sambo, min bror och hans fästmö. Med tanke på att jag tidigare blivit dumpad på alla-hjärtans-dag, varit ensam, samt firat det med djävulens avkomma så är jag rätt nöjd med att fira det med familjen.


   
SvaraCitera

Aldrig firat och har ingen anledning att göra det i år heller. Hoppas på att jobba så jag slipper se alla människor som ska tala om hur mycket de tycker om varandra.

Aa jag är rätt glad och stabil jag.


   
SvaraCitera

HAHA.

nej jag och min pojkvän har inga planer. vad det än är eller inte är gör det jobbigt för honom och mig. han är uppfostrad till att vara en gentleman och betala, öppna dörrar osv. medan jag får dåligt samvete.


   
SvaraCitera

/älskar det

känner mig som en kändis.


   
SvaraCitera

har inget särskilt planerat. tänker int så mycket på saken.


   
SvaraCitera

Har inget emot alla hjärtans dag, men det är kommersiell och överskattad skit egentligen.
Jag förstår inte alls folks hets med att hitta en dejt eller göra nåt speciellt just på den dagen.

Jag och min kille säger väl typ grattis, om ens det. Sen köper man kanske lite hjärtan mest för att det är gott.
Jag tycker inte att man ska begränsa sig till att "fira" en enda dag om året, jag och min kille hittar på kul grejer hela tiden, behöver liksom inte nåt påfund.

Har dock inget emot att andra firar. Däremot är det där med rosor i skolan som dom har ibland i USA bara vidrigt.


   
SvaraCitera

jag har lite överraskningar till min pojkvän, jag tänker ha stayups, korsett och spetstrosor under en klänning i skolan och medans vi är i skolan tänker jag skicka först en bild där jag visar att jag har stayups, sedan troserna och sen korsetten thihi 🙂 korsetten har även sånadär band som ska hålla upp stayupsen så det blir riktigt sexigt [cute]

sen om man har tur kanske det blir lite action i skolan [blush]


   
SvaraCitera

snowflake:

sen om man har tur kanske det blir lite action i skolan [blush]

Har du otur råkar någon annan se bilderna? 😉


   
SvaraCitera