Aviseringar
Rensa alla

Alla hjärtansdag - gråt


Ämnesstartare

Jag åt lunch hos farmor och farfar, på kvällen satt jag ensam i mitt rum och kollade på Melodifestivalen. Var riktigt trött och somnade runt 24


   
SvaraCitera

Var hemma och öh, eh. Jag vet inte, hejdå. Tittade på film och läste en bok eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

SPiDERMAN

Kräver att du ändrar det till gemener! :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att vara on-topic så spenderade jag hela dagen med att spela World of Warcraft. :<>


   
SvaraCitera

Roll on:

Kräver att du ändrar det till gemener! :@

Nä. För det ska syfta på att jag hette SPiDERMANNEN här innan, duh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var i Gävle och tränade bort denna ångestdag[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

Nä. För det ska syfta på att jag hette SPiDERMANNEN här innan, duh.

Hmpf! Typiskt poppare.


   
SvaraCitera

Roll on:

Hmpf! Typiskt poppare.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns uppriktigt sagt knappt vad jag gjorde, och nä, jag söp inte. Satt hemma, i varje fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

mena de! fast va ju inte det enda jag gjorde.
prata med viss person å h*n kanske kmr läsa det här, å guuud va pinsamt! tihi! *busig*

Ojojoj då 😉

CharliesName:

btw, lät gulligt det där du fick

Ajo 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Sagitta: Drygt att vara med killar. Finns inget tråkigare.

Tjejer är dryga. Killar är sköna. Alltså... Eller ja, på två sätt är dom det... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

prata med viss person å h*n kanske kmr läsa det här, å guuud va pinsamt! tihi! *busig*

pucko,du pilla dig på snoppen,va kränkt jag känner mig![cry][cry]Dold text: eler smickrad[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade tråkigt, saknade min flickvän, träffade mina föräldrar, sen en kompis, möblerade om, kollade på film med kompisen, gick på krogen, var ute och fotade


   
SvaraCitera

Jag träffade killen som jag vart på G med i 1 år och det slutade med att han frågade om jag ville vara tsm honom.[y]


   
SvaraCitera

Spenderade dagen med min flickvän, som för övrigt fick en chokladask med hjärtformad choklad och en nalle[cute]


   
SvaraCitera