Aviseringar
Rensa alla

Alla i närheten av Kungsbacka + andra smarta personer


Ämnesstartare

Hejj alla! Jag träffade en kille i Egypten som jag är kär i nu vi bor 50 mil ifrån varandra och han bor i Kungsbacka. Jag tänker inte på annat än honom och är inte som jag brukar med mina vänner. Sista gången jag såg han var i fredags. Det enda jag vet om honom är: hans förnamn, lillebrorsnamn, födelseår, stad, rumsnummer där vi bodde och att han kanske ska börja på basket eller dans.

Borde jag höra av mig till hotellet eller Detur som hade hand om samma snorkeltur som vi var på? Isf vad borde jag skriva?

Sedan undrar jag om ni vet vilken skola det här skulle kunna vara i Kungsbacka:
Det har tydligen varit någon som kletat bajs på en toalett så polisen varit och tagit DNA-test på det.
Den är full av brats och det fanns knappt några invandrare.

Han som jag söker heter Filip och har typ bruna ögon med lite grönt i skulle jag tro och mörkt blond/ ljusbrunt hår. Smalt ansikte.

Det jag behöver få veta är alltså hans efternamn, facebook, bdb, adress eller andra sätt som jag kan få kontakt med honom på. Tack så mycket! [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Han Filip är dock ingen brat enligt han själv men han hade New Era, Adidas och andra ssportmärken som kläder ..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Kasst av dig att ej ta reda på något av detta innan ni skiljdes åt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet men min syrra var med oss hela tiden, och just då kände jag inte som nu. Mer hjälp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och juste han är 97:a


   
SvaraCitera

lojvis:

förnamn

lojvis:

stad

lojvis:

födelseår

Har han ovanligt namn i liten ort kan du kanske hitta honom här eller i alla fall få ner det till några få personer och ringa honom.

Eller du kan kolla efter personer med efternamnen du hittar och om det finns någon med lillebrorsans namn + efternamnet i samma ort. Då borde du kunna få fram personen ganska lätt.

Fan känner mig som värsta mästerstalkern nu. Eller trevligare att kalla det "detektiv". [party]


   
SvaraCitera

Myksa:

Fan känner mig som värsta mästerstalkern nu. Eller trevligare att kalla det "detektiv".

du är lika läskig som jag är[party]


   
SvaraCitera

lojvis:

han är 97:a

:DDDDD


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du är lika läskig som jag är[party]

Lika skillad detektiv menar du väl? [rolleyes]

Men vafan han är 13 bast. Uppenbarligen barnkärlek som kan vara över lika snabbt som jag säger dallassallad baklänges. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den där sidan var bra men fick inte någon träff (säkert för att han bara är 97:a) ..
Men finns det ingen Kunsbacka-bo här?


   
SvaraCitera

Hhahaha, fan va nice. Frågade en kompis från kungsbacka...:
Image

Skolan heter "kullaviksskolan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahhhh tack så mycket du radioaktivmakaron du är bäst :D:D:D
det var tydligen en 97:a som gjort det och som var hans kompis. så kan du fråga honom om det finns en 97:a som heter filip? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Hhahaha, fan va nice. Frågade en kompis från kungsbacka...:

Skolan heter "kullaviksskolan".

hahahhha btw jag sitter här och asgarvar för mig själv har typ inte haft så kul på länge. och det stämmer för det kallades typ knullavik. 😉


   
SvaraCitera

Hur gammal är han? Jag antar att han går på den skolan då?

Edit: oops ^^ Ja ska fråga, men HON loggade ut nu... ska fråga imorn! [sad]


   
SvaraCitera