Aviseringar
Rensa alla

Alla i närheten av Kungsbacka + andra smarta personer


Myksa:

Lika skillad detektiv menar du väl?

ah, förlåt, var det jag menade[blush]

Myksa:

Men vafan han är 13 bast. Uppenbarligen barnkärlek som kan vara över lika snabbt som jag säger dallassallad baklänges.

jo, men sådana kunskaper har man nytta av hela livet....[blush][wink]


   
SvaraCitera

kosjka:

en gf som han älskar...

Biatch <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Edit: oops ^^ Ja ska fråga, men HON loggade ut nu... ska fråga imorn!

okej tack så mycket känns som att jag skulle kunna göra vad som helst för dej just nu hahah 😀
han är 97:a (13 år). oki men vad bra du kan väl skriva mejl till mig så inte alla får reda på hans efternamn. eller om hon har hans msn är ännu bättre. eller aa kan man skriva mejl här? men aa tack ska du ha 😀


   
SvaraCitera

lojvis:

han är 97:a (13 år). oki men vad bra du kan väl skriva mejl till mig så inte alla får reda på hans efternamn. eller om hon har hans msn är ännu bättre. eller aa kan man skriva mejl här? men aa tack ska du ha 😀

Man kan skicka PM, vilket jag gör imorn så fort jag snackat med henne. Det här är ju spännande, fan att hon loggade ut [sad] Hoppas nu hon vet vem det är, om inte annat tror jag nog hon skulle kunna ta reda på det. [smile]


   
SvaraCitera

Gulligt med småbarn som är förälskade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Man kan skicka PM, vilket jag gör imorn så fort jag snackat med henne. Det här är ju spännande, fan att hon loggade ut Hoppas nu hon vet vem det är, om inte annat tror jag nog hon skulle kunna ta reda på det.

ja om du tycker det vad tror du då jag tycker? 😀 hahah jag har sökt runt på facebook, google hitta.se .... XD


   
SvaraCitera

lojvis:

ja om du tycker det vad tror du då jag tycker? 😀 hahah jag har sökt runt på facebook, google hitta.se .... XD

Kolla din inkorg, har du tur hittar du han där [wink]


   
SvaraCitera

lojvis:

jag har sökt runt på facebook, google hitta.se .... XD

Testat birthday.se? Ju mer du vet desto större chans har du att hitta honom. Du vet hans förnamn och att han är 97a. Vet du hans exakta födelsedag så kommer du defenitivt att hitta honom. Vet du inte så kan du ju söka på Filip född 1997 i kungsbacka och se hur många du får, fast jag gissar på att det är rätt många. Men å andra sidan kan du sedan googla varenda en av dom o se vilken det är - eller söka på facebook om du har det, för även om man inte har facebook o googlar på någons namn så brukar man få upp den personens bild på facebook om personen har facebook.

Jag är ingen stalker, jag är bara jävligt bra på det av nån anledning[blush]


   
SvaraCitera

lojvis:

förnamn

lojvis:

födelseår, stad

bör väl inte bli jättemånga resultat på typ ratsit? liksom det är ju en ganska liten stad?

vilket år är han född?: 3


   
SvaraCitera

Jag har JÄVLIGT goda nyheter kan jag säga. Återkommer om några minuter! [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Found him! Okej, jag tänker inte outa pöjken här, men hon har fått informationen nu.

Det visade sig vara min kompis bror. Helt galet, right? Jag berättade om "lojvis", och hon trodde mig inte först. Sedan ringde hon sin bror och det visade sig att han visst hade träffat en tjej i Egypten, så jag fick lite uppgifter. [smile]


   
SvaraCitera

Så sött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha aa tack för hjälpen alla! Tack RadioAktivMakoron för allt! Kan någon typ moderator ta bort det här forumet nu när jag inte behöver mer hjälp?


   
SvaraCitera

ahahah xD gulligt :3 // philips syster :3 (var bara tvungen att skriva nåt >__>) xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha Philip tror att det är min syrra som gillar honom, haha säg inget till honom om att det egentligen är jag. Haha, tror du att du kan hålla dig från att berätta? xd 🙂


   
SvaraCitera