Aviseringar
Rensa alla

Alla killar borde testa att ta emot i stjärten 😉


Ämnesstartare

Jag tycker lite synd om utpräglat heterosexuella killar, som aldrig experimenterar med sin egna rumpa. De får ju aldrig veta hur enormt skönt det kan bli, om man gör det rätt =(
Jag menar, att onanera och samtidigt pulla sig själv med exempelvis en dildo, förhöjer njutningen mångfalt. Förutom att själva akten blir klart mycket skönare, så är det ändå orgasmen som förhöjs mest. Den blir längre och betydligt intensivare, och man sprutar dessutom klart större mängd sperma. Jag rekommenderar alla heterosexuella killar att leta upp en bög på typ QX att testa analsex med. Jag lovar, ni kommer därefter tycka att det är bra mycket tråkigare att vara den aktiva parten [bigsmile]

Om ni inte vågar det; skaffa åtminstone en dildo och lite glidmedel att leka med. Ni kommer inte ångra er [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Du är puckad och naiv. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en annulunda idee kanske ska tästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du är puckad och naiv. [zzz]

Är det så? =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulder:

Ni kommer inte ångra er

inte en chans jag är villig att ta från en random kille med kuken i min rumpa.
Btw spräckt lika med aj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ljug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulder:

Är det så? =(

Ja, tyvärr. Total oförståelse för att folk kan tycka och känna olika.
Bara för att du tycker en sak betyder det inte att det är så.


   
SvaraCitera

Myksa:

Du är puckad och naiv.

Haha! [love]

Mulder:

Om ni inte vågar det; skaffa åtminstone en dildo och lite glidmedel att leka med. Ni kommer inte ångra er

Har ingen kust med det alls och finner det ointressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

inte en chans jag är villig att ta från en random kille med kuken i min rumpa.

Du kan säker hitta en snygg om du ser bra ut. Då blir han säkert också jätteglad över att få ta din stjärtoskuld [y]

Myksa:

Bara för att du tycker en sak betyder det inte att det är så.

Jag tror de flesta skulle tycka att det är skönt [wink]

Macktorsken:

Har ingen kust med det alls och finner det ointressant.

Jag förstår att du inte gillar tanken på det, men om du bara testar ändå ,så är jag övertygad om att du därefter kommer ligga där och ta emot nästan dagligen =P

Jag menar, jag var också hetero och konservativ som bara den när jag var kring 16. Men efter att ha testat en gång, så ledde det inom kort till att jag hade det dagligen och testade dp [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulder:

Du kan säker hitta en snygg om du ser bra ut. Då blir han säkert också jätteglad över att få ta din stjärtoskuld[y]

Visste inte att vara bög hade med rumpsex att gör xD


   
SvaraCitera

Mulder:

Jag menar, jag var också hetero och konservativ som bara den när jag var kring 16. Men efter att ha testat en gång, så ledde det inom kort till att jag hade det dagligen och testade dp

Jag är hetro, att vara det gör en inte konservativ. Jag har prövat det "lite" men inget för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AAHHHHHH GIVE ME 10 SECONDS OFF MY LIFE BACK
BEAT OUT THE IMAGINATIONS
BEAT OUT THE IMAGINATIONS

IT'S HORRIBLE RUUUUN!!!


   
SvaraCitera

Mulder:

Jag menar, jag var också hetero och konservativ som bara den när jag var kring 16. Men efter att ha testat en gång, så ledde det inom kort till att jag hade det dagligen och testade dp [love]

jag är bög men jag tycker det är väldigt obehagligt att ta emot analsex fast att pulla lite med ett finger på prostatan är nice [ops]

och ingen som är bög har någonsin varit hetro!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

och ingen som är bög har någonsin varit hetro

nähe vad är man då DUM ASS[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulder:

Jag lovar, ni kommer därefter tycka att det är bra mycket tråkigare att vara den aktiva parten [bigsmile]

Problemet är väl att jag inte tänder på manskroppar.


   
SvaraCitera