Aviseringar
Rensa alla

Alla killar som har mössa på sommaren?


Åtta

Hopalong Cassidy:

Ungefär som när en fd klasskamrat till mig köpte solglasögon för över 1000 spänn mitt i vintern.

Fast på vintern måste man ju i princip ha solglasögon om man inte vill dö av det ljus som reflekteras i snön. Det är ju mycket värre än på sommaren. Dock var ju 1000 spänn kanske lite överdrivet för ett par solglasögon.


   
SvaraCitera

Har bara på vintern. Lite bögvarning annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hadde haft mössa på mig men det går inte i 30 plusgrader[n]


   
SvaraCitera

Åtta:

Fast på vintern måste man ju i princip ha solglasögon om man inte vill dö av det ljus som reflekteras i snön. Det är ju mycket värre än på sommaren. Dock var ju 1000 spänn kanske lite överdrivet för ett par solglasögon.

Har aldrig haft problem med ljuset som reflekteras i snön. Det är ju dessutom väldigt sällan det ens är någon sol på vintern.


   
SvaraCitera

därför att dom är coola killar och vill upprätthålla en image [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Hopalong Cassidy:

Har aldrig haft problem med ljuset som reflekteras i snön. Det är ju dessutom väldigt sällan det ens är någon sol på vintern.

Antar att det är annorlunda utomlands. Här i Norrland är vintern intensivt ljus under de timmar som det är sol.


   
SvaraCitera

Åtta:

Antar att det är annorlunda utomlands. Här i Norrland är vintern intensivt ljus under de timmar som det är sol.

Norrland kanske, men inte resten av Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

för det gör tjejer kåta ju

What? No way!


   
SvaraCitera

IS4BELL:

What? No way!

Men va? jag som har gått med mössa på mej hela mitt liv i tron att det gör tjejer kåta, så säger du nu att dom inte blir det[shake] fast skulle ju iofs förklara varför tjejer aldrig säger ja när jag frågar om dom vill ligga[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Jag vägrar tro att det finns folk som gick omkring med mössa när det var som varmast.

Nja, jag vet inte. Men det finns absolut de som bär det när det inte är snö och kyla. Fattar liksom inte hur man orkar gå runt och svettas under en varm mössa. Även fast man har en dålig hårdag eller man känner sig trygg(?) i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag som har gått med mössa på mej hela mitt liv i tron att det gör tjejer kåta, så säger du nu att dom inte blir det

Jag kan tycka att en mössa kan va sygg om den passar personen PÅ VINTERN, men på sommaren blir det bara konstigt och då vill jag hellre se ett snyggt strandrufs med ett par solglasögon (eller utan).


   
SvaraCitera

IS4BELL:

med ett par solglasögon (eller utan).

men så kan du ju inte skriva, du måste välja antingen med eller utan[sad]


   
SvaraCitera

IS4BELL:

VARFÖR?

För att tjejerna ska bli horny [sad]


   
SvaraCitera

IS4BELL:

Nja, jag vet inte. Men det finns absolut de som bär det när det inte är snö och kyla. Fattar liksom inte hur man orkar gå runt och svettas under en varm mössa. Även fast man har en dålig hårdag eller man känner sig trygg(?) i den.

Jo, det vet jag dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

men så kan du ju inte skriva, du måste välja antingen med eller utan

Haha, måste jag verkligen det? Om han har snygga ögon så utan annars så gör han bättre intryck med.


   
SvaraCitera