Forumet - Alla <3 dag. Överraskning?[cool]

Alla <3 dag. Överraskning?[cool]

640 0 85

Spana också in:

Pelle Pelikan:

Hata alla hjärtans dag.

Hfffffffff ..
Tycker att inte heller att det är världens hitt. Men nu när man väl har en partner så... så får man ta det mer seriöst på något sätt. [blush]

Kablash__:

Inte för att jag har partner, men jag ska göra ett coolt vykort och skicka till UMare! [cool]

Hahah till vem? [party]

OF 5:

eftersom att jag blivit övergiven ska supa som fan och få en lång jävla minneslucka [cheers]

Alltid bra .. typ. Sup bort dina sooooooorger [party][party][party][party][party][party]
Kablash__:

Vet inte, har inte bestämt än, några stycken kanske! [cool]

till mig kanske :'D????????!?!?!?!?

OF 5:

ja det funkar bäst iaf vill ju inte göra något dumt.. oftast. dock jävligt jobbigt när man är på jobbet[n]

Okedokeey. Men satsa på .. hm ..
inga minnesluckor? [party]
Eller?

Nuppineula:

Vilken dag är det ens?

Nästa vecka på lördag, 14de

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ska inte göra något särskilt. Hoppas verkligen inte att han har någon överraskningen eller något sådant planerat. Tror inte det. Dör då. [sad]

MARIO, OM DU LEKER MED TANKEN ATT BLI "ROMANTISK" ELLER NÅGOT SÅDANT DUMT SÅ... BLI INTE DET. JAG FÖRBJUDER DIG. [mad]

Haha blir nog lite pinsamt om någon planerar en massa och den andra har inte planerat något.[blush]

grrrrrrrrrr .. nu fick jag lite ångest.
Lundi:

Haha blir nog lite pinsamt om någon planerar en massa och den andra har inte planerat något.[blush]

Ja, eller hur. [sad] Känner mig redan usel som inte gav honom en födelsedagspresent men ändå fick en av honom 2 månader senare. [sad]
Skyller på att vår relation var väldigt ny då, jag var totalt pank då alla mina pengar gått åt till att åka till honom och att jag aldrig haft för vana att köpa presenter till mina vänner. [sad]