Aviseringar
Rensa alla

alla människor är ju jätte dåliga


Ämnesstartare

menar inget elakt mot er nu... men jag sj är också det
menar bara att alla människor är jätte dåliga, och ibland försöker alla få andra att tycka om en, bara för man tror dom andra är mkt finare och bättre än man sj... men dom är ju inte det... alla är ju fula och jobbiga på olika sätt


   
Citera
Ämnesstartare

bra skrivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.........


   
SvaraCitera
Vippen

Visa ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så bra egt för jag skriver jämt som om jag ska försöka komma på det sista
typ bara lissta ut hur allt är o sen att allt ska försvinna lr ngt efter jag har kommit på det svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​Boktips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh håller med om att vi är dåliga
hör väl till, men finns många som jag tycker är jättebra
o att man vill att någon ska tycka om en kan ju bero på att man själv tycker om den det är ju helt naturligt, ingen bra flock fall alla ogillar varann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dock att det fina med människor är just att vi är så dåliga. Termen "mänskligt" är ju oftast ekvivalent med negativa egenskaper trotts att ordet i sig har en positiv laddning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Boktips

vill inte läsa d... lr ngt annat=)
men jag hatar inte ngn är bara att alla är dåliga. tkr ändå alla är fina också... tkr om alla som dem är... tkr alla är jätte fina och jätte bra men vågar inte skriva dt dt är ju töntigt..


   
SvaraCitera

Japp! Men det behöver inte vara så deppigt som det låter!


   
SvaraCitera
Vippen

191 dalmatiner:

töntigt

Inte alls [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

o att man vill att någon ska tycka om en kan ju bero på att man själv tycker om den det är ju helt naturligt, ingen bra flock fall alla ogillar varann.

men ofta är d att man bara tror att man tkr om andra, men dom har massa dåliga saker som dom döljer och bara verkar vara jätte fina .... tillexempel om man kände alla andra lika bra som sig sj skulle man nog inte gilla dom, eller vilja att dom ska gilla en
tkr inte att jag sj är bättre men alla gör ju saker som är dåliga, eller är fula och har saker som dem hatar med sig själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Tycker dock att det fina med människor är just att vi är så dåliga. Termen "mänskligt" är ju oftast ekvivalent med negativa egenskaper trotts att ordet i sig har en positiv laddning.

menade inte dåliga på d sättet menade ngt annat

Ögon i en plåthink:

Japp! Men det behöver inte vara så deppigt som det låter!

vfr inte?? :S

Vippen:

Inte alls [y]

jo...


   
SvaraCitera
Vippen

191 dalmatiner:

jo...

I dina ögon måhända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja människor är rätt värdelösa, men ganska bra på att försvara sig med att "så är det inte alls"


   
SvaraCitera