Aviseringar
Rensa alla

alla miljlöpartister[wink]


Ämnesstartare

Kilowatt:

Vi är liksom 94% som inte röstade på SD och det är ett sjukt stort motstånd mot de. Att samarbeta med de vore så urbota dumt så det finns inte, de skulle förlora för många väljare på det.

I TV4:s partiledarutfrågning förra veckan tog man upp det faktum att 40% av Sveriges befolkning vill att vi ska STOPPA invandringen nu. Det handlar bara om att vissa fortfarande tror att skattepolitiken, skolpolitiken eller miljöfrågorna är viktigare..

Sedermera är det ännu fler som inte röstade på V. Stackars kommunisterna måste ju ha ett enormt motstånd. [y]


   
SvaraCitera

konsekvent:

I TV4:s partiledarutfrågning förra veckan tog man upp det faktum att 40% av Sveriges befolkning vill att vi ska STOPPA invandringen nu. Det handlar bara om att vissa fortfarande tror att skattepolitiken, skolpolitiken eller miljöfrågorna är viktigare..

Sedermera är det ännu fler som inte röstade på V. Stackars kommunisterna måste ju ha ett enormt motstånd.

Jag skrev nog otydligt. Tänker vara så fräck så jag skyller ifrån mig på en sjuhelvetes ryggvärk.

Jag menar inte att alla som inte röstat på de är motståndare, bara att motståndet är stort. Två skilda saker som hamnat i samma mening typ. Faktum är iaf att många skulle byta parti (eller block) vid samarbete med SD. Det vore sjukt korkat att ta den risken.

Bah, jag borde gå och lägga mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag hoppas att alliansen samarbetar med sd så har vi alla idioter på ena sidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger bara VOTERING för helvette [mad]

befolkningen borde skämmas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

när gugge gör politiktråd har det fan gått för långt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns bra att fått höra Wetterstrand och Eriksson uttala sig om att de inte allierar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icke [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på i fall Reinfeldt erbjuder MP ministerposter eller inte. Tror inte det kommer hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns säkert de som röstat på SD utan att riktigt veta vad de står för i grund och botten.

Värna om invandrare? Jo tjena... Har inte träffat på en enda ur SD som inte är rasist. Det visades bara en enda invandrare på deras valvaka, och det var en journalist...

Dold text: Jag önskar att alla tjejer som röstade på SD blir inseminerade med sperma från en mycket svart man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

en mycket svart man.

Inte bara en svart man, utan en mycket svart man! Fränt.


   
SvaraCitera

Achatina:

Har inte träffat på en enda ur SD som inte är rasist

Vet flera såna, men det brukar vara

Achatina:

de som röstat på SD utan att riktigt veta vad de står för i grund och botten

eller folk som vet men är missnöjda.
Mamma, pappa, syrran och diverse folk här är såna. Störigt som fan är det, vill bara slå en stekpanna i huvudet på de så de fattar nånting.
14% i mitt bostadsområde. Jag är så äcklad av min omgivning [cry]

Achatina:

Dold text

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle väl kännas sådär om det blev så men det är väl skitsamma egentligen. De ska styra i minst fyra år till och om det blir med eller utan de jag råkade rösta på är väl skitsamma nu. Ska ändå sitta och tjura i de här åren och skita i all politik. Ja, det är vad jag tänker göra! Det bästa man kan göra i motgångar är att ge upp och gå och gömma sig.


   
SvaraCitera

Buddah:

Beror väl på i fall Reinfeldt erbjuder MP ministerposter eller inte. Tror inte det kommer hända.

De skulle fortfarande vägra, har jag läst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

blir ledsen på Maria om hon skulle ändra sig. riktigt ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

De skulle fortfarande vägra, har jag läst.

Säger de ja. Tror man tänker ett par gånger innan man säger nej till ett sådant erbjudande.


   
SvaraCitera