Aviseringar
Rensa alla

Alla ni som äger en BH från ginatricot, jag har en fråga till er.


penja
Ämnesstartare

jättekonstig fråga. jag undrar om det i deras bhar med push up brukar gå att plocka ur själva push up-ilägget eller om det är insytt och sitter fast. ni vet, vissa har som en liten ficka där det ligger i, så att det är lätt att ta bort. 

ska beställa trosor online, och funderar på att beställa även en bh, men jag vill inte ha en där det ej går att plocka ur push up-delen.


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

ingen kommer ha svaret på detta...


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

ni kan väl låtsas att ni vet


   
SvaraCitera

äger inga pushupbehåar från gina, däremot vanliga. tänk dock på att deras storlekar är mindres än övriga. på gina kan jag  t.ex köpa 80c, på lindex äre 70b osvosv


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kukoxo:
äger inga pushupbehåar från gina, däremot vanliga. tänk dock på att deras storlekar är mindres än övriga. på gina kan jag  t.ex köpa 80c, på lindex äre 70b osvosv

aa okej! ska ha det i åtanke också då. fast vet inte ens vad jag har för storlek.. den som sitter bäst står det inget i. 


   
SvaraCitera

hade en från gina där pushen var fastsatt i, den töjde sig och blev sjukt obekväm 
brukar de ej stå "uttagbara inlägg" på vissa?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

FruLiten:
hade en från gina där pushen var fastsatt i, den töjde sig och blev sjukt obekväm 
brukar de ej stå "uttagbara inlägg" på vissa?

Ah okej. Kanske, men inte på de jag kollade på i alla fall. Betyder nog att det är fastsatt. 
Hur som helst så hann jag ej beställa eftersom jag spontanbokade en tågbiljett till Stockholm och är på väg dit nu. Kanske hinner in och kika på gina eller nån annan affär där 🙂 


   
SvaraCitera

penja:

Ah okej. Kanske, men inte på de jag kollade på i alla fall. Betyder nog att det är fastsatt. 
Hur som helst så hann jag ej beställa eftersom jag spontanbokade en tågbiljett till Stockholm och är på väg dit nu. Kanske hinner in och kika på gina eller nån annan affär där 🙂 

jag köpte en bh på cubus som är asaskön! 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

FruLiten:

jag köpte en bh på cubus som är asaskön! 

Får kanske kolla in där då! Tycker många bhar sitter konstigt på mig 🙁 Bäst sitter sånna som är utan byglar och allting. Som sitter tajt och man får inga bröst alls i dem. Fast jag gillar att ej ha bröst då kan man ha djupare urringningar utan att det blir för utmanande. Fast man kanske inte ska tänka så. Folk med bröst får såklart också ha urringat dom med. 
Kom på en ny fråga. Vad ska jag köpa för bh om jag vill ha jätteurringat? Eller man kanske bara kör på klädtejp då? 


   
SvaraCitera

penja:

Får kanske kolla in där då! Tycker många bhar sitter konstigt på mig 🙁 Bäst sitter sånna som är utan byglar och allting. Som sitter tajt och man får inga bröst alls i dem. Fast jag gillar att ej ha bröst då kan man ha djupare urringningar utan att det blir för utmanande. Fast man kanske inte ska tänka så. Folk med bröst får såklart också ha urringat dom med. 
Kom på en ny fråga. Vad ska jag köpa för bh om jag vill ha jätteurringat? Eller man kanske bara kör på klädtejp då? 

bra skrivet


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

bra skrivet

Varför 


   
SvaraCitera

penja:

Varför 

håller med


   
SvaraCitera
Paseo

jag har aldrig lyckats få en bra storlek när jag handlat bh på nätet. tror det är bättre att köpa i affär så man kan prova.


   
SvaraCitera

emma jag såg dig på hemköp


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kukoxo:
emma jag såg dig på hemköp

Köpte macka och en mer med apelsinsmak. Nu är jag på väg till Stockholm. Såg ej dig 🙁 


   
SvaraCitera