Aviseringar
Rensa alla

Alla Sims 3 spelare titta hit


Ämnesstartare

hej hej, skulle vilja ha lite hjälp med downloadsidor. Peggyzone funkar inte och jag skulle vilja ha hjälp med den sidan


   
Citera
Ämnesstartare

Varför tar du inte bara modthesims? Klassiker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Varför tar du inte bara modthesims? Klassiker!

de har inget snyggt där :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjälp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

de har inget snyggt där :/

pfft, det laddas upp ständigt. Bara du vet hur du söker hittar man alltid något. Snoopysims hade länkar förr i tiden kommer jag ihåg. Och varför kollar du inte bara forumet i deras officiella sida? Lite lättare att hitta bra svar där 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Peggyzone funkar inte och jag skulle vilja ha hjälp med den sidan

Ladda inte ned från peggyzone, mesherna är ofta hackiga och alla textures är inte så snygga. Leta recolours istället, sök på GoS och LJ, många duktiga finns där. De kostnadsfria håren från Peggy är inte heller de snyggaste, så kolla in the booty.

(tips: större och mer ambitiösa legacys på LJ har nästan alltid en separat resourcespost, där den som spelar legacyn skriver ner vart alla dennes downloads kommer ifrån. Man kan hitta mycket bra där!)


   
SvaraCitera

casuals[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DO EET:

Ladda inte ned från peggyzone, mesherna är ofta hackiga och alla textures är inte så snygga. Leta recolours istället, sök på GoS och LJ, många duktiga finns där. De kostnadsfria håren från Peggy är inte heller de snyggaste, så kolla in the booty.

tackar tackar så mycket


   
SvaraCitera