Aviseringar
Rensa alla

alla som drömde om *** inatt


Lajnowh:

ja (Du röstade på detta alternativ)

ja waj not? han/hon är en stor del av mitt liv och jag tillbringar många timmar per dag åt att tänka på honom/henne.

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ja waj not? han/hon är en stor del av mitt liv och jag tillbringar många timmar per dag åt att tänka på honom/henne.

puss

haha precis som jag


   
SvaraCitera

Lajnowh:

nej (Du röstade på detta alternativ)

Inte vad jag minns i alla fall.


   
SvaraCitera

passaro:

nej, men mjälte.

berätta mer [wink]


   
SvaraCitera

Sagitta:

berätta mer [wink]

inget action iaf ;(
drömde att hon ringde mig eller något sånt, kändes så verkligt att jag närj ag vaknade frågade om hon hade ringt eller inte.

sugig dröm mao[wink]


   
SvaraCitera

passaro:

inget action iaf ;(
drömde att hon ringde mig eller något sånt, kändes så verkligt att jag närj ag vaknade frågade om hon hade ringt eller inte.

sugig dröm mao

ahahahaha, ganska skön. Jag drömde att iosib slog mig i magen så den sprack och att alla nöp honom i kinderna och ba ''gulligull'' och så sms:ade jag honom i drömmen och bad honom dra.


   
SvaraCitera

Sagitta:

ahahahaha, ganska skön. Jag drömde att iosib slog mig i magen så den sprack och att alla nöp honom i kinderna och ba ''gulligull'' och så sms:ade jag honom i drömmen och bad honom dra.

hahah låter bra <3


   
SvaraCitera

passaro:

hahah låter bra <3

Nej [sad]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Nej [sad]

nej inte att han slog dig =(
det senare menade jag 😉


   
SvaraCitera

passaro:

nej inte att han slog dig =(
det senare menade jag 😉

Jag blev ledsen, alla skrattade :/
Jag förstår det, att han skulle dra alltså [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag blev ledsen, alla skrattade :/
Jag förstår det, att han skulle dra alltså [bigsmile]

naaaw
vad svarade han? 😀


   
SvaraCitera

passaro:

naaaw
vad svarade han? 😀

Jag vet inte för jag hann inte få det 😮 visst vaknar man alltid när det roliga börjar? En gång stod jag på en kulle och det flög kakor mot mig men när jag skulle äta en så vaknade jag.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag vet inte för jag hann inte få det 😮 visst vaknar man alltid när det roliga börjar? En gång stod jag på en kulle och det flög kakor mot mig men när jag skulle äta en så vaknade jag.

xDD Ja

Men jag kommer knappt ihåg mina drömmar, i slutet så är jag iett tillstånd mellan vaket och sömn, skitströande


   
SvaraCitera

passaro:

xDD Ja

Men jag kommer knappt ihåg mina drömmar, i slutet så är jag iett tillstånd mellan vaket och sömn, skitströande

Jag brukade ha roliga drömmar, men nu har jag bara tråkiga


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera