Aviseringar
Rensa alla

Alla som fullkomligt skiter i er som ska skriva matte B nationella


Ämnesstartare

Japp, här pratar vi om allt utom Matte B nationella.
Här kan man diskutera om vad som helst!

Varför inte spekulera i äkta fotbollsmåndagsanda som ola wenström, ekvall och dom andra totalidioterna?

Ex: Hur kommer startelvan se ut år 2014?
Om zlatan byter klubb, vilken kommer han i så fall byta till?
Vad kommer det vara för kvalite på gräset under häckens nästa träning?

Eller varför inte prata om något helt annat, här kan ni freebejsa, känn er fria att gå off-topic.
Denna tråd står till ert förfogande

Låt fantasin flöda!


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile] varför fråga i en tråd där ingen kommer att fokusera på just den frågan man ställt? (Lite bättre skapa en egen tråd om när zlatan byter lag, eller startelvan 2014 eller?)

en mycket funderande kille frågar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har då personligen redan gjort matte b, och bryr mig därmed inte. Idag har jag ätit toast, läst en skitlång och dryg regelbok till ett brädspel som min pojkvän tvingar mig att spela med honom, fått bilder för inredning av lägenhet upptryckta för en tia (idiotbilligt) och lånat en novell av Proust på mitt lokala bibliotek. Vad har ni/du gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

en mycket funderande kille frågar

Lite för att poängtera hur drygt det var med typ hundra trådar om matte B nationella[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Lite för att poängtera hur drygt det var med typ hundra trådar om matte B nationella[y]

aahaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag har då personligen redan gjort matte b, och bryr mig därmed inte. Idag har jag ätit toast, läst en skitlång och dryg regelbok till ett brädspel som min pojkvän tvingar mig att spela med honom, fått bilder för inredning av lägenhet upptryckta för en tia (idiotbilligt) och lånat en novell av Proust på mitt lokala bibliotek. Vad har ni/du gjort?

Låter som att du varit ganska så kreativ iaf 😛

Min dag har spenderats enligt följande: försov mig och missade ett prov som läraren inte kommer ha omprov på, eftersom att hon då tvingas lägga lite av sin fritid till det. Hur långt kommer en sån lärare kan man ju fråga sig? En nyX:ad lärare som redan från början har tappat gnistan! Dom allra flesta lärarna har väl lagt hundratals timmar av sin fritid för att hjälpa sina elever osv, men inte den här subban!

Sedan följde en lång håltimme, jag passade då på att dra och gymma lite. Håltimmar är det värsta som finns. Lektioner är att klassa som väntetid, en väntan på att få gå hem. En håltimme är då alltså att vänta på att få vänta på att få gå hem. HELT VÄRDELÖST!

Efter mkt slit och släp kom jag hem och har sedan dess suttit och läst lite på vänsterpartiets hemsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså är det DEN Ma B ni pratar om, y=kx+m Matte B? Jösses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Låter som att du varit ganska så kreativ iaf 😛

Tricket är att ta med alla småsaker, då låter det som långt och mycket. [y]

Hell_man:

Hur långt kommer en sån lärare kan man ju fråga sig?

Säkert långt, känns som om värdelösa lärare lyckas rätt väl ändå.

Hell_man:

Efter mkt slit och släp kom jag hem och har sedan dess suttit och läst lite på vänsterpartiets hemsida.

För att du är medlem där eller för att det stod något intressant eller flera av ovanstående? Eller något annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Alltså är det DEN Ma B ni pratar om, y=kx+m Matte B? Jösses

Inte "vi" i denna tråd, men i dom andra [y]


   
SvaraCitera

Idag försov jag mig och hann inte med frukost.
Sen så skippade jag lunch också.
[sad]


   
SvaraCitera

bäzt tråd evvah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

bäzt tråd evvah!

ty


   
SvaraCitera

Hell_man:

ty

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kom till skolan flera timmar för tidigt för att läraren hade ställt in lektionen för att gå på begravning. Detta hade han tydligen informerat om redan i torsdags, men då jag inte var där då kunde jag omöjligen ha vetat om detta. Dock tycker jag att det inte är för mycket begärt att skicka ett mail och tala om det eller så kunde han helt enkelt ha informerat om det på fredagen då jag hade honom i ett annat ämne.

Sedan satt jag vid datorn i ca 45 min då jag gick ner i stan för att äta lunch, närmare bestämt en pizza vesuvio. Tog väl ca en halvtimme eller så, sedan gick jag tillbaka till skolan och satte mig vid datorn tills nästa lektion började 12:40.

Gjorde inte särskilt mycket på den lektionen och klockan 14:10 tog jag bussen hem och var hemma 15:00.

Sedan dess har jag i stort sett bara suttit vid datorn samt kollat på Glamour och Doktorn kan komma på TV.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elaka häxan i väster:

. Detta hade han tydligen informerat om redan i torsdags, men då jag inte var där då kunde jag omöjligen ha vetat om detta. Dock tycker jag att det inte är för mycket begärt att skicka

Din dag låter inte så meningsfull[sad] Låter iofs som en skoldag, som vilken som helst


   
SvaraCitera