Aviseringar
Rensa alla

alla som gått i livets hårda skola


Ämnesstartare

skriv här

erfarenheter av livet?

vill höra om er erfarenhet vilka är det?

livet vad är det?


   
Citera
Ämnesstartare

ingen? glider alla på den här hemsidan på räkmackor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har burit sten, timmer, murbruk, rullat tunnor me tjära o olja åt fabriken och om kvällarna som ung har jag hängt ute med sådana som hoppat av skolan o så har varit mkt droger och kriminalitet och en hopplös känsla.. och jag har fått se livets fula ansikte jag har gått livets hårda skola... mvh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
jag har burit sten, timmer, murbruk, rullat tunnor me tjära o olja åt fabriken och om kvällarna som ung har jag hängt ute med sådana som hoppat av skolan o så har varit mkt droger och kriminalitet och en hopplös känsla.. och jag har fått se livets fula ansikte jag har gått livets hårda skola... mvh...

var det dåligt umgänge och för lite uppmärksamhet som fick in dig på de här destruktiva banorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shrimpboats <3 Det tagar ca fem minutos för snöret att dyka upp.. ´Tat lungt äru bussig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: var det dåligt umgänge och för lite uppmärksamhet som fick in dig på de här destruktiva banorna?

för lite uppmärksamhet och dåligt umgänge aa..

Xuzkie: Shrimpboats <3 Det tagar ca fem minutos för snöret att dyka upp.. ´Tat lungt äru bussig..

ja har jobbat som ostronpirat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

för lite uppmärksamhet och dåligt umgänge aa..

ja har jobbat som ostronpirat 

tänkte det,,,har du möjligtvis invandrarbakgrund/canada goose-jacka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: tänkte det,,,har du möjligtvis invandrarbakgrund/canada goose-jacka?

nej inget sånt jag är en son av sverige.. men enligt systemet existerar inte jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

nej inget sånt jag är en son av sverige.. men enligt systemet existerar inte jag...

:0

hur kommer det sig/gick det till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: :0

hur kommer det sig/gick det till?

jag är ju den moderna civilisationens baksmälla.. såna som mig ska sopas under mattan bara.. för här är allt bra och ingen här gör fel.. man ska inte klaga dock jag hade ändå aldrig klarat av något 9 till 5... nu hankar jag mig fram tjänar lite pengar där lite här.. allt svart givetvis.. snart står man väl i begrepp att bli arresterad återigen dock.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nee haft nog en rätt fredlig barndom men mindre lyckade tonår. Vet inte vad jag höll/håller på med. Är spyfärdig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tafsa adam på dig också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

jag är ju den moderna civilisationens baksmälla.. såna som mig ska sopas under mattan bara.. för här är allt bra och ingen här gör fel.. man ska inte klaga dock jag hade ändå aldrig klarat av något 9 till 5... nu hankar jag mig fram tjänar lite pengar där lite här.. allt svart givetvis.. snart står man väl i begrepp att bli arresterad återigen dock.. 

måste vara tufft att känna känslan av att hela tiden stå utanför samhällets snäva ramar och inte riktigt känna känslan av att passa in någonstans där man vill eller möjligtvis borde vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Nee haft nog en rätt fredlig barndom men mindre lyckade tonår. Vet inte vad jag höll/håller på med. Är spyfärdig

varför spyfärdig?

herr.göransson:
tafsa adam på dig också?

nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

måste vara tufft att känna känslan av att hela tiden stå utanför samhällets snäva ramar och inte riktigt känna känslan av att passa in någonstans där man vill eller möjligtvis borde vara

jag förstår tanken men man vänjer sig, det är inte som att det sett annorlunda ut i mannaminne.. hehe.. vi har ju varandra även om vissa fan är halare än ormar
jag har en son på 16 månader som jag inte träffat än..


   
SvaraCitera