Aviseringar
Rensa alla

Alla som mår dåligt!


Ämnesstartare

Hej! Jag vill bara säga till alla er som mår riktigt dåligt och är deprimerade att aldrig göra något som skadar er själva, för det blir bara värre. För ungefär två veckor sedan tog jag överdoser av olika mediciner men det var bara dumt gjort. Det enda jag ville var att alla skulle lämna mig ifred men efter överdosen får jag knappt vara ifred i en sekund. Och så mår man bara väldigt dåligt av att ha gjort en sak. 
Och innan ni skär er i armarna tänk på att det blir fula ärr efteråt och att man ångrar sig tillslut. 
Det är inte kul att vara inlagd eller att alla undrar vad som händer! Jag mår fortfarande väldigt dåligt men jag vet att jag inte kommer göra något liknade igen. Så innan du gör något dumt tänk efter vad konsekvenserna blir på det. Kram till alla er som har det riktigt jobbigt och kram till er andra också ❤️


   
Citera

Nej ärren är sannerligen inte vackra 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hoppas att du lyckas komma vidare på en bättre väg.
 


   
SvaraCitera
reben

m man vill ju inte va ful

hoppas du mår bättre snart


   
SvaraCitera

Mitt inlägg togs bort -_-  Skrev ju bra att ärren inte är vackra vilket hejsansvejsan med sa :p


   
SvaraCitera
mynona

Du talar sanning, ja. Och så får man ju inte glömma att ibland får man inte ärr, ibland får man ingenting, för man finns ej mer. Det är också något man måste tänka på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Du talar sanning, ja. Och så får man ju inte glömma att ibland får man inte ärr, ibland får man ingenting, för man finns ej mer. Det är också något man måste tänka på. 

Så sant! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
m man vill ju inte va ful

hoppas du mår bättre snart

Tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Hoppas att du lyckas komma vidare på en bättre väg.
 

Tack så mycket! 


   
SvaraCitera