Aviseringar
Rensa alla

Alla som sökt till högskola/universitet HT2011


Ämnesstartare

Hej allesammans!

Har inte hittat någon tråd än för alla som sökt till högskola/universitet ht 2011, så startar en själv!
Tänkte att man här kan bolla tankar som vad man har sökt/ tänkt utbilda sig till, hur programmen tycks vara, om någon studerat tidigare på högskola/universitet m.m. m.m...

Kom igen och skriv! [love] PUSS!


   
Citera
Ämnesstartare

är reserv till ett program på borås högskola, jätte segt för det är ganska många som måste hoppa av för att jag ska komma in [n]


   
SvaraCitera

Kommer nog aldrig sätta mig i skolbänken igen[cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Har sökt (och kommit in) på tredje året på systemvetenskapsprogrammet. Åh så jag längtar till det är över. Dock har jag ett år fyllt av helveteskurser kvar, plus typ ett halvår med valbara kurser som jag måste klara av innan jag får min examen.

Gå inte systemvetenskap, små barn. Speciellt inte på LTU. [sad]


   
SvaraCitera

Jag påbörjar mitt andra år på Högskolan på Gotland i höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska läsa en termin kriminologi på Stockholms Universitet i höst.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Jag påbörjar mitt andra år på Högskolan på Gotland i höst.

visste ej att du skulle tillbaks dit![surprised]

ont påbörjar mitt andra år på min civilingenjör
är jätteförvirrad över om jag verkligen går rätt inriktning, men vad fan, jag orkar inte byta, vet inte vad jag skulle byta till om jag skulle byta osv, det får bli bra!


   
SvaraCitera

går "slappaste" civilingenjörsutbildningen på kth, som ändå får mig att vilja självdö titt som tätt, så varför klaga typ


   
SvaraCitera

Har varit utbildad mejerist i ett år[party]


   
SvaraCitera

hej!

Jag funderar på att om jag inte kommer in på basår här i GBG så tänker jag läsa sytemvetenskap 1 år för att ha någonting att göra och att få CSN bidrag . På samma tid skall jag hålla på och göra hp. Senare nästa år börja på basår om jag kommer in och senare vidare 2013 söka till ingenjörsutbildningen. Dock 5 år och jag är ca 27 år då jag är klar. Är detta ett bra alternativ? jag vet inte riktigt vad jag vill göra men vill inte bara börja på basår eller sådant än eller flytta.


   
SvaraCitera

reservplats 17...


   
SvaraCitera

Anura:

Jag funderar på att om jag inte kommer in på basår här i GBG så tänker jag läsa sytemvetenskap 1 år för att ha någonting att göra och att få CSN bidrag .

problemet är att du är berättigad csnbidrag högst 6 år om jag inte missminner mig, så det kan vara bra att tänka efter noga vad man lägger dem på. dessutom är dte ju drygt att låna pengar.

Anura:

jag är ca 27 år då jag är klar

är väl ingen ålder? har en i klassen som började plugga till civ.ing när han var 27
min mamma började plugga till lärare när hon var typ 40


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Ska läsa en termin kriminologi på Stockholms Universitet i höst.

Kul. Jag med, fast i Göteborg. [smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

visste ej att du skulle tillbaks dit![surprised]

Som att jag frivilligt skulle göra något annat.
Och troru jag läser nån lullarutbildning elelr?[shake][shake] 3 år minst vettu[cool]


   
SvaraCitera

Är antagen till grundkursen i statsvetenskap i Lund.


   
SvaraCitera