Aviseringar
Rensa alla

ALLA SOM VAR PÅ LOUNGES UMTRÄFF


Ämnesstartare

Det har kommit till min kännedom att lounge anordnade en fin fest i sin lägenhet. Men hennes grannar blev störda, och ringde störningsjouren, och nu har lounge en räkning på 3000 kr.

Ifall alla deltagare, ca 20 stycken, hjälps åt att betala kostar det bara 150 kronor per person.
Det tycker jag att ni ska göra


   
Citera
Ämnesetiketter
penja

Har redan planerat detta!
Bra initiativ till tråd! Vore jättebra om fler bidrar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra penja.

Ni som har gott samvete kan betala aktuell summa till lounge (150 kr alltså). Lounge är fattig och varje bidrag bidrar till att hon kommer få äta sig lite mättare kommande månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner snarare medlidande med grannarna hennes.. Kan tänka mig att gå ihop i en pakt med dem och förgifta maten i lounges kylskåp. [blush]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj fan va taskigt

men ja ställer upp [love]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men shit vilken summa
jag och glöm kan nog bidra


   
SvaraCitera
Lounge

blir tårögd av denna tråd


   
SvaraCitera
Lounge

kan pma kontonr till den som vill bidra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, betala för er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaaa donera mera mera


   
SvaraCitera
Lounge

alla som bidragit hittils hjälper mig så jäääääääääävla mycket

har verkligen inte 3000 kr över

ni är underbara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tusan gjorde ni? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vad tusan gjorde ni? [tard]

Krävs väl inte så jättemycket egentligen när man bor i flerfamiljshus för att det ska höras till andra lägenheter.
Jag hade däremot blivit vhansinnig om jag haft ett litet barn som skulle sova och folk i andra lägenheter visade noll respekt och förståelse för andra genom att upprepade ggr störa, men tycker ej att man ska få betala efter endast en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja minns ba en hi-tech portdörr som inte gick att få upp osså en säng. [love] ja har legat i lounges säng va snuskit de låter. [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera