Aviseringar
Rensa alla

ALLA SOM VAR PÅ LOUNGES UMTRÄFF


Lounge

Fasiken:

ja minns ba en hi-tech portdörr som inte gick att få upp osså en säng. ja har legat i lounges säng va snuskit de låter.

jag hittade dina kakpapper under soffan också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

jag hittade dina kakpapper under soffan också!

vad gjorde jag under soffan [blush][blush]

får värsta bilden av att ja e ett litet kakmonster som bor under din soffa nu [blush]
.. va liten aj känner mig [love]

Men ja la min papper i påsen ja hade med mig tror jag :/ brukar vara noga med sånt. Men tog bara en själv!! Resten gav ja till andra [blush]

ja varm rädd för att de skulle hamna smulor i din säng så du inte kunde sova [sad] eller att nån hällt ut chipspåsen!!

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt e erik o emils fel [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag minns att ja skrek en gång då ja skulle skrika på guaje men de blev bara jobbigt o onödigt. Hörde just de skriket hela natten när ja skulle sova [sad] och dagen efter [cry]

.. fast ja pratar djävligt högt i vanliga fall. Har nog en sån röst som skär igenom väggarna [mad]

måste fan kolla upp min hörsel

[sad][love]


   
SvaraCitera
Lounge

Fasiken:

får värsta bilden av att ja e ett litet kakmonster som bor under din soffa nu [blush]

[bigsmile]

Fasiken:

Men ja la min papper i påsen ja hade med mig tror jag :/ brukar vara noga med sånt. Men tog bara en själv!! Resten gav ja till andra [blush]

haha ja hittade ena pappret i en påse! och ett annat under soffan

tror jag

Fasiken:

ja varm rädd för att de skulle hamna smulor i din säng så du inte kunde sova [sad] eller att nån hällt ut chipspåsen!!

hahaha.. det är inga problem. hittade inte en smula. var väll tusen andra grejer i sängen ist

Maxwinner:

allt e erik o emils fel [crazy]

har emil avreggat? saknar honom på um!!


   
SvaraCitera
Lounge

Fasiken:

jag minns att ja skrek en gång då ja skulle skrika på guaje men de blev bara jobbigt o onödigt. Hörde just de skriket hela natten när ja skulle sova och dagen efter .. fast ja pratar djävligt högt i vanliga fall. Har nog en sån röst som skär igenom väggarna måste fan kolla upp min hörsel

du skrek nog inte högre än jag och frida när vi sjöng till robins you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

du skrek nog inte högre än jag och frida när vi sjöng till robins you

haha vilken fin bild jag fick i huvudet


   
SvaraCitera
Lounge

Maxwinner:

haha vilken fin bild jag fick i huvudet

it's all because of JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÖÖÖÖÖÖHUÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woo huu aaaaaaahe i aaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lät som en indiansk krigsskrik eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vi sjöng till robins you

haha [love]
Känns som att ja alltid missar sånt [mad]

[sad][love]


   
SvaraCitera

Det är fan rätt schysst av er asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

mm, betala för er

Håller med om detta. Och vill tillägga att vill man inte betala borde man skämmas. Att inte kunna betala pga dålig ekonomi är en annan femma.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anna, jag har tänkt bidra men inte tagit tummen ur röven. Kan inte du smsa ditt kontonummer ba?


   
SvaraCitera