Aviseringar
Rensa alla

[Alla Tjejer] har utseendet på kuken nån betydelse?


Ämnesstartare

lilasmet:

tjejer emellan endast tyvärr[censur]
De tjejer som hade legat med kukar som var böjda neråt sa att det var skönast[y] och de tjejer som inte hade legat med annat är uppåtkukar hade heller inte kommit under sex[no-no] det är ett bevis, det är bevis nog. så de som känner att de är konstiga för att deras penisar är böjda ner, skratta dig lycklig, du är nämligen automatiskt en bra älskare[blush]

Tills du kan komma med någon konkret säger jag att du bara snackar en massa skit.
Och att du antagligen har en pojkvän (eller har haft) med nedåtböjd kuk som du egentligen inte gillar, men genom det här försöker övertala både dig själv och andra att det visst är bra så att du ska trivas lite bättre.


   
SvaraCitera

Om man har en uppåtkuk och vänder på sig så har man en uppåtkuk! [party] [confused]


   
SvaraCitera

Varför censurerade du fittan förresten?


   
SvaraCitera

Okej


   
SvaraCitera

fonzi:

Kuk 1 (Du röstade på detta alternativ)

verkar kåtare


   
SvaraCitera

Synd att man har en nedåtkuk då :/
Fast ingen som nånsin klagat och har hittills bara fått komplimanger för dens utseende [party]


   
SvaraCitera

Pappa gillar


   
SvaraCitera

Raptor:

men genom det här försöker övertala både dig själv och andra att det visst är bra så att du ska trivas lite bättre.

hahahahahhahaha
du har en uppåt kuk och är ledsen för det nu när du inte längre duger och nu försöker du säga att det är jag. Jag än singel och min åsikt måste därför inte stämma överens med något, du å andra sidan har en kuk och vill att din ska passa på vad som är "bra". Kuk böjd neråt är skönare, de flesta tjejer som provat det borde hålla med. Alla jag talat med har gjort det.


   
SvaraCitera

fonzi:

Kuk 1 (Du röstade på detta alternativ)

2:an ser konstig ut [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

hahahahahhahaha
du har en uppåt kuk och är ledsen för det nu när du inte längre duger och nu försöker du säga att det är jag. Jag än singel och min åsikt måste därför inte stämma överens med något, du å andra sidan har en kuk och vill att din ska passa på vad som är "bra". Kuk böjd neråt är skönare, de flesta tjejer som provat det borde hålla med. Alla jag talat med har gjort det.

Ja, så kan man ju också göra när orden tar slut.
Att vara ärlig och säga att du inte har ett skit att backa upp ditt påstående med hade fått dig att framstå som mer mogen än vad du gör nu...

Men men...


   
SvaraCitera

hihihihi vilka roliga 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nr. 1


   
SvaraCitera

Raptor:

Att vara ärlig och säga att du inte har ett skit att backa upp ditt påstående med hade fått dig att framstå som mer mogen än vad du gör nu...

Jag har ju massvis att backa upp det på, det är bara du som är avis som inte får tjejerna att komma. Tjejer gillar nedåtböjda kukar de är skönare, detta tillhör majoriteten förneka om du vill men din kuk ändras inte ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Jag har ju massvis att backa upp det på,

Vad bra!
Då kanske du kan... ähum... göra det också?


   
SvaraCitera

ettan, den ser gladare ut.

Men varför censurerade du fittan men inte hennes anus? 😛

(eller, paketet och inte anus, om det mot förmodan skulle vara en man)


   
SvaraCitera