Aviseringar
Rensa alla

Alla tror att jag är psykiskt sjuk!


Ämnesstartare

Det är som om jag befinner mig i en skräckfilm.. Vet ni hur det känns att inte bli trodd? Jag har försökt att bevisa, men människor fortsätter bara att förneka det.. Är de rädda för mig? Är ni rädda för mig? 


   
Citera
Lounge

varför känns det som en skräckfilm?


   
SvaraCitera
Draug

människor är rädda för det dom inte förstår, så har det alltid varit. Men beror nog mest på okunskap. Varför skulle vi vara rädda för dig? Glad


   
SvaraCitera
Lounge

vad är det folk inte tror på som du försökt bevisa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
varför känns det som en skräckfilm?

Har sett skräckfilmer när huvudpersonen i fråga ser övernaturliga och ting, men sjukförklarad.. Fastkedjad och misshandlad av någon psykopatdoktor.. Inte för att jag befinner mig riktigt där än, men det känns som om vägarna leder dit!

Draug:
människor är rädda för det dom inte förstår, så har det alltid varit. Men beror nog mest på okunskap. Varför skulle vi vara rädda för dig? Glad

Ja, jag tänka mig att ni är rädda för mina förmågor, vad jag har möjlighet att ställa till med om jag vill.. Men jag är snäll, skulle aldrig få för mig att missbruka mina förmågor! 🙂


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn: Har sett skräckfilmer när huvudpersonen i fråga ser övernaturliga och ting, men sjukförklarad.. Fastkedjad och misshandlad av någon psykopatdoktor.. Inte för att jag befinner mig riktigt där än, men det känns som om vägarna leder dit!

sök hjälp om du upplever hallisar och skräckkänslor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
vad är det folk inte tror på som du försökt bevisa?

Att jag kan känna att saker och ting kommer att hända innan dem händer.. Kan förutspå framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

sök hjälp om du upplever hallisar och skräckkänslor

Det finns ingen som kan vara till min hjälp.. Jag är INTE sjuk.


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn: Det finns ingen som kan vara till min hjälp.. Jag är INTE sjuk.

dina uppleveser är ju som en skräckfilm, kan inte vara särskilt trevligt


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn:

Att jag kan känna att saker och ting kommer att hända innan dem händer.. Kan förutspå framtiden.

borde ju inte vara så svårt att bevisa om det stämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

dina uppleveser är ju som en skräckfilm, kan inte vara särskilt trevligt

Har faktiskt inte upplevt det som obehagligt, mer spännande och insiktsfullt liksom.


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn:

Har faktiskt inte upplevt det som obehagligt, mer spännande och insiktsfullt liksom.

vad bra!

du får ta och komma med ett riktigt bevis för att d ska tro dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

borde ju inte vara så svårt att bevisa om det stämmer

Tyckte beviset i fredagsfinalen av Idol var ett bra sådant!

http://ungdomar.se/forum/thread/jag-har-lyckats-foerutspa-framtiden-igen-denna-gang-kommer-ni-alla-att-tro-mig#forum_post_id-0


   
SvaraCitera
Draug

Torbjörn: Ja, jag tänka mig att ni är rädda för mina förmågor, vad jag har möjlighet att ställa till med om jag vill.. Men jag är snäll, skulle aldrig få för mig att missbruka mina förmågor! 🙂

nej varför skulle jag vara rädd?  Det jag vill förklara är att människor som inte har varit med om samma sak ställs i en klurig situation eftersom det inte finns någon naturlig förklaring på det du upplevt.


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn:

Tyckte beviset i fredagsfinalen av Idol var ett bra sådant!

http://ungdomar.se/forum/thread/jag-har-lyckats-foerutspa-framtiden-igen-denna-gang-kommer-ni-alla-att-tro-mig#forum_post_id-0

du får köra något mer oförutsägbart


   
SvaraCitera