Aviseringar
Rensa alla

Alla tror att jag är psykiskt sjuk!


Ämnesstartare

Draug: Det jag vill förklara är att människor som inte har varit med om samma sak ställs i en klurig situation eftersom det inte finns någon naturlig förklaring på det du upplevt.

Jag förstår. Kanske bara behöver ge det lite tid, svårt att vänja sig vid såhär snabbt verkar det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

du får köra något mer oförutsägbart

Hur var det fär förutsägbart?  Idol-avsnittet hade ju inte ens börjat.. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Hur var det fär förutsägbart?  Idol-avsnittet hade ju inte ens börjat.. Ledsen

travresultat, kanske. det är mer oförutsägbart. och mer lukrativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

travresultat, kanske. det är mer oförutsägbart. och mer lukrativt.

Okej, ska försöka mig på det istället!


   
SvaraCitera
Draug

Torbjörn: Jag förstår. Kanske bara behöver ge det lite tid, svårt att vänja sig vid såhär snabbt verkar det som.

jo de skulle jag tro. Vissa kommer nog tyvärr aldrig att förstå, men det är väll bara att acceptera. Finns ju dom som förstår och faktiskt vart med om liknande grejer själv också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Okej, ska försöka mig på det istället!

låter bra. bara att publicera innan loppen börjar. är du bra på det kan jag tänka mig att betala dig för det, till och med. 


   
SvaraCitera
Lounge

Torbjörn: Hur var det fär förutsägbart? Idol-avsnittet hade ju inte ens börjat.. Ledsen

ja, men enligt undersökningar kan man lätt få en uppfattning


   
SvaraCitera
Lounge

vad ska jag göra imorgon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ta kontakt med ngt medium ? 

Ett bra medium kan , sägs och komma med saker man själv inte har tänkt på eller någon annan 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ÄR psykiskt sjuk om man kollar dina tidigare trådar.Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
vad ska jag göra imorgon?

Det är inte sådär enkelt, jag kan inte själv välja vad jag vill se.. Det som jag ser sker oftast i drömmar under natten, helt oönskat. :/

Aaron: Men ta kontakt med ngt medium ?

Sådana där vill ju bara tjäna pengar! bullshit

plutten:
Du ÄR psykiskt sjuk om man kollar dina tidigare trådar.Icke!

Tråkigt att du tror det. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte psykiskt sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
du är inte psykiskt sjuk.

Du är den enda som tror på mig! Det är du och jag i världen, mot alla andra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Det är inte sådär enkelt, jag kan inte själv välja vad jag vill se.. Det som jag ser sker oftast i drömmar under natten, helt oönskat. :/

Sådana där vill ju bara tjäna pengar! bullshit

Tråkigt att du tror det. 🙁

Nej ett seriöst medium tar oftast inte betalt jo ibland om det tar mkt tid och res dvs , ta kontakt och förklara lite av ditt problem . Medium är för att hjälpa folk inte lura dom på pengar ex Benny rosenqvist är känd och ärlig som person . Läs hans bok om hans självbiografi , han har även testats av en del Journalister och Psykologer och han kunde säga en del personliga saker till dem  som om han det känt dom som sina bästa vänner . Finns många bluffare men Benny är inte någon av dem då han har hjälpt många utan betalning ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Nej ett seriöst medium tar oftast inte betalt jo ibland om det tar mkt tid och res dvs , ta kontakt och förklara lite av ditt problem

Ser det inte som ett problem riktigt, men ok! Hur kommer jag i kontakt med den där Benny?


   
SvaraCitera