Aviseringar
Rensa alla

Alla vi som hatar "trollkarlens hemligheter"


talrik
Ämnesstartare

Såg precis på trollkarlens hemligheter, är de dmma i huvet eller?
"detta trick fungerar bara för en tv publik"
DUMMASTE JAG HÖRT! DUMMASTE TRICKEN NÅGONSIN!
om det bara funkar på v kan man lika gärna använda special effekter.

[mad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur trollade de bort elefanten då? Missade visst att se det. 🙁


   
SvaraCitera

det suger [mad]


   
SvaraCitera

Så dåligt. [love]


   
SvaraCitera

talrik:

om det bara funkar på v kan man lika gärna använda special effekter.

[bigsmile] Stördaste var ju när dom trollade fram den där elefantjäveln:
-Publiken är egentligen med på det. Vad är det för mening med att trolla för en publik som ändå vet vad som kommer hända? [crazy]

Dessutom stör jag mig på att tjejerna ska vara lättklädda hela tiden. Vad fan har det med själva tricket att göra?


   
SvaraCitera

Run Riot:

Dessutom stör jag mig på att tjejerna ska vara lättklädda hela tiden. Vad fan har det med själva tricket att göra?

Nada, men det drar publik.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Dessutom stör jag mig på att tjejerna ska vara lättklädda hela tiden. Vad fan har det med själva tricket att göra?

vad är tjejer annars till för? [confused]


   
SvaraCitera

Unexpected:

vad är tjejer annars till för?

[y]


   
SvaraCitera

[cry][cry]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Run Riot:

Dessutom stör jag mig på att tjejerna ska vara lättklädda hela tiden. Vad fan har det med själva tricket att göra?

eyy eyy eyy nu ska vi inte dissa d enda bra med programmet 😛

de visar ju bara inte när elefanten GÅR in i lådan med kameran.. svårt å trolla om man tittar åt ett annat håll -.-


   
SvaraCitera

talrik:

eyy eyy eyy nu ska vi inte dissa d enda bra med programmet 😛

[confused] Dom e ju inte ens snygga.


   
SvaraCitera

wha!?
Det är ju tungt som fan, killen hade blivit mördad av alla trollkarlar om de visste vem han var.[smile]


   
SvaraCitera

Alabama Rocker:

Det är ju tungt som fan, killen hade blivit mördad av alla trollkarlar om de visste vem han var.[smile]

Haha! Jag måste erkänna att jag tycker det coola med trolleri ligger i själva utförandet av "tricket", och inte att det är trolleri på riktigt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag måste erkänna att jag tycker det coola med trolleri ligger i själva utförandet av "tricket", och inte att det är trolleri på riktigt. [rolleyes]

Ja, så är det.


   
SvaraCitera

Alabama Rocker:

Ja, så är det.

Så då spelar det ingen roll hur mycket dom spoilar. [no-no] Men man måste beundra trollkarlarna som lyckas dölja allt så bra när dom gör tricken.


   
SvaraCitera