Aviseringar
Rensa alla

Alldrig druckit


Ämnesstartare

Jo det är så att jag aldrig druckit eller varit på fest.
Har nu blivit bjuden på fest och undrar vad jag ska göra.
Vill ju helst inte göra bort mig totalt eller däcka.

Så, några tips?

Btw är 16.


   
Citera
Ämnesetiketter

hälsahemdu:

Vill ju helst inte göra bort mig totalt

Det sprack redan näru skapade den här tråden.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope, är ju typ anonym?


   
SvaraCitera

Blir du aldrig torr i munnen om du inte dricker?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Blir du aldrig torr i munnen om du inte dricker?[shake]

Jo, fast blir inte lika torrt som dina så kalla skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallade*


   
SvaraCitera

Du måste vänta tills det är fullmåne, då går du ut till närmaste rondell (det måste vara den närmaste, annars funkar den inte) och gräver ner tre silvermynt (femkronor funkar om det är skottår, annars inte), en förpackning värktabletter av valfri sort, ett radband och avslutar med att hälla en skvätt av alkoholen du tänker konsumera på marken där du grävt ner det. Sedan sätter du dig på en parkbänk och väntar. När du har väntat klart (du kommer märka när) så går du helt enkelt hem igen. Då har du försäkrat dig om att inte däcka.

När du kommer till festen så är du alltså trygg från däckande. För att inte göra bort dig så måste du ta med dig en typ av schwarzwaldtårta och bjuda på, annars kommer de skratta åt dig. Det är också viktigt att du vid åtminstone ett tillfälle visar upp din mobiltelefon och ilsket förklarar varför den är bättre än någon annans mobiltelefon. Någon annan bör vara den populäraste personen på festen av samma kön som du, så visar du dig värdig som festdeltagare. Om någon ringer sina föräldrar för att intyga att de visst är hos sina vänner och har filmkväll så är det viktigt att högljutt skrika att de ska skicka amfetaminet och att de inte kan ta allt för sig själva, det är ett mycket uppskattat skämt som inte är det minsta utslitet. Följer du ovanstående instruktioner så borde allt gå väl.


   
SvaraCitera

hälsahemdu:

Jo, fast blir inte lika torrt som dina så kalla skämt.

mm vet, är grymt kylig[wink]


   
SvaraCitera

Käka ordentligt innan och ta det lungt med drickandet.


   
SvaraCitera

Drick lite...eller gör bort dig..


   
SvaraCitera

Äh, det enda viktiga är att kunna halsa. Gör du bara som den här killen kommer du kunna bete dig hur korkat som helst efteråt och alla kommer ändå tycka att du är cool som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick 3-4 Öl under några timmar, sen drick inget mer. Du kommer nog få det roligast så:)


   
SvaraCitera

du kommer däcka och bli gangbangad av muhammedaner[no-no]


   
SvaraCitera

Drick vatten istället!!!! [bigcheers]


   
SvaraCitera

hälsahemdu:

Nope, är ju typ anonym?

Aldrig stavas aldrig med två l.


   
SvaraCitera