Aviseringar
Rensa alla

Alliansen utökar försprånget


Ämnesstartare

Är det inte härligt att se att Alliansen kommer få regera ytterligare en period där världen förhoppningsvis inte står i en ekonomisk kris??? Äntligen ska vi få se på förändringar i Sverige nu när världsekonomin inte står i vägen. Bra förändringar, som Sossarna inte lyckats med under sina decennier vid makten.

Här är senaste SIFO-mätningen
Stark​​ ledning för Alliansen

Rösta blått för ett bättre Sverige i framtiden[party]

Det märks ganska tydligt vem och vilka Sveriges befolkning har mest förtroende för. Sånt här gillas[y]
Image

Image


   
Citera

men härmapa[surprised][surprised][surprised]

men ah, är glad att det ser ljust ut!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[n]

Äh, kom igen nu passaro. Det är ännu inte för sent för att bli en vinnare[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björklund är den vidrigaste människa jag sett på en ministerpost i Sverige (världen?) någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min värld står definitivt inför en ekonomisk kris om överklasspartierna får fortsätta härja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Min värld står definitivt inför en ekonomisk kris om överklasspartierna får fortsätta härja.

Vi får väl se.[smile] En majoritet (ca 75%) håller inte med dig vad gäller om deras privatekonomi har blivit bättre de senaste åren, trots krisen.

Budolicious:

Björklund är den vidrigaste människa jag sett på en ministerpost i Sverige (världen?) någonsin.

Skulle snarare vilja påstå att den människa du beskriver är Ohly.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvånande att dom ökar när dom inte har något riktigt motstånd .. nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Vi får väl se.[smile] En majoritet (ca 75%) håller inte med dig vad gäller om deras privatekonomi har blivit bättre de senaste åren, trots krisen.

Ok, konstigt att jag nästan bara hört motsatsen i så fall. Kan inte varit särskilt vetenskapligt utförd den där undersökningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

En majoritet (ca 75%) håller inte med dig vad gäller om deras privatekonomi har blivit bättre de senaste åren, trots krisen.

Folk har fått extra klirr i kassan p.g.a sänkt skatt ja, men att staten förlorar 100 miljarder p.g.a detta, som man kunnat använda till att göra saker ännu bättre i samhället behöver vi inte tala om [wink]
T.ex bygga fler hyresrätter för studenterna, utöka personalen på olika arbeten m.m.

Dold text: Är du seriös med att du ska rösta blått? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Dold text:

Chryseus är UMs borgartroll ifall du missat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Ohly

Han som är så bra på fickpingis [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det märks ganska tydligt vem och vilka Sveriges befolkning har mest förtroende för. Sånt här gillas[y]

lol, snälla. En internetundersökning? Kan vi inte bara ta Flashbacks opinionsundersökningar som vetenskapligt belagda också när vi ändå är igång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Skulle snarare vilja påstå att den människa du beskriver är Ohly.

Nä, men tack för visat intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Ok, konstigt att jag nästan bara hört motsatsen i så fall.

Kan väl snarare bero på vilket umgänge du har.

Rödingajävel:

lol, snälla. En internetundersökning?

Ger en rätt bra fingervisning, ja. Självklart är där säkerligen en viss avvikelse. Men det blir ju inte direkt tvärtom om du tror det, i en s.k "vetenskaplig belagd undersökning".

Rödingajävel:

Chryseus är UMs borgartroll ifall du missat det.

[shake]

Crypto:

utöka personalen på olika arbeten m.m.

Skära ner på personal har ju Sossarna sysslat med i 20 år.. och då trots skyhöga skatter.

F.ö har Sverige näst högst skattetryck i Europa. Så vad har du att klaga på?

​Skattetryck i Europa

Budolicious:

tack för visat intresse.

Varsågod.


   
SvaraCitera