Aviseringar
Rensa alla

Allsvenskan


Ämnesstartare

Nu har halva AS passerat, vilka vinner? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Kalmar (Du röstade på detta alternativ)

7 raka vinster, Halmstad borta nu och Gefle hemma, kan mycket väl bli nio. 3-1 mot Elfsborg var majs. [y]


   
SvaraCitera

Pfft. Gais har fjorton raka. Vi tar det! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Pfft. Gais har fjorton raka. Vi tar det! [rolleyes]

Jag gillar faktiskt GAIS väldigt starkt och sitter och blir lika förbannad varje gång de tappar ledningen, främst mot AIK, det insläppta borta mot BP var bara tragiskt. Hoppas verkligen på att GAIS klättrar förbi 08-lagen.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Jag gillar faktiskt GAIS väldigt starkt och sitter och blir lika förbannad varje gång de tappar ledningen, främst mot AIK, det insläppta borta mot BP var bara tragiskt. Hoppas verkligen på att GAIS klättrar förbi 08-lagen.

Yee. Dock är jag inställd på superettan nästa år. Fast det är lite roligare på ett sätt. Då vinner man ju mer liksom. senaste säsongen (06) i superettan var den roligaste hittills. Var på alla hemmamtacher plus sista kvalmatchen. Sjukt rolig säsong


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Superettan nästa, DIF! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Yee. Dock är jag inställd på superettan nästa år. Fast det är lite roligare på ett sätt. Då vinner man ju mer liksom. senaste säsongen (06) i superettan var den roligaste hittills. Var på alla hemmamtacher plus sista kvalmatchen. Sjukt rolig säsong

Ja, det är möjligt, förstår. Men jag som relativt opartisk Allsvenskan-åskådare vill ha GAIS i just AS. [smile]

Sedan är jag KFF-supporter och vill verkligen inte ner i träsket, Kalmar har åkt berg- och dalbana genom seriesystemet alltför mycket genom åren, för att nu ha blivit ett topplag. Vill helst stanna där ett tag till. [cute]


   
SvaraCitera

jag tror att elfsborg tar det
eftersom dom har lyckats bäst i Europa league av alla svenska lag
( dom ska jag ju möta Lazio snart ) och det är nog det laget som kommer gå hela vägen.. IFK har ju börjat svacka lite

jag hoppas däremot att Bajen inte åker ur allsvenskan eftersom det är det laget som jag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jag tror att elfsborg tar det
eftersom dom har lyckats bäst i Europa league av alla svenska lag
( dom ska jag ju möta Lazio snart ) och det är nog det laget som kommer gå hela

No offense, men det talar ju snarare mot Elfsborg än för?


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Helsingborg (Du röstade på detta alternativ)

Fast egentligen skiter jag i vilket.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

No offense, men det talar ju snarare mot Elfsborg än för?

precis det jag menar [wink] screw Elfsborg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

AIK (Du röstade på detta alternativ)

Känns inte självklart men man får ju ha lite faith som det heter.


   
SvaraCitera

Dif suger detta åre , Bajen klarar sej , Men helsingborg vinner !


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Häcken (Du röstade på detta alternativ)

Haha, rumpa!

Är det allsvenska nu?


   
SvaraCitera

DIF kommer göra en ordentlig svängom och vinner alla matcher från och med nu. Eller inte, jag tror IFK Göteborg vinner.


   
SvaraCitera