Forumet - Allsvenskt tips 2010!

Allsvenskt tips 2010!

148 0 22
Helvetes jävla piss! Hade skrivit världens längsta motivering till mitt tips, men så försvann allt när jag skulle skapa tråden![mad][mad][mad][mad][mad][mad][no-no]

Men men fuck that, här är mitt tips:

1. Göteborg
2. Elfsborg
3. Kalmar
4. Malmö
5. Örebro
6. Aik
7. Djurgården
8. Häcken
9. Trelleborg
10. Gefle
11. Halmstad
12. Helsingborg
13. Gais
14. Mjällby
15. BP
16. Åtvidaberg

Orkar inte skriva något mer igen än att HIF är svåra tycker jag, visade att det finns klass i laget när man slog FCK med 3-0. Har dock sett trögt ut tidigare på säsongen...Ny tränare med och många köp och försäljningar...

Halmstad kan bli farliga nästa säsong om de får behålla Görlitz och Kujovic ( vilket de inte får) Men tror att Lasse behöver en säsong på sig att rätta till saker och ting...Har sett bra ut och man slog Espanol B med 8-1 häromdagen...unga och orutinerade målvakter dock...kan blixtra till ibland, men tror att jämnheten saknas...

Så kom igen, lämna in era tips gott folk!

[bigsmile]
Halmstad <33 Men Görlitz och Kujovic kommer att lämna med största sannolikhet
1. Göteborg
2. Malmö
3. Elfsborg
4. Aik
5. Gefle
6. Djurgården
7. Helsingborg
8. Halmstad
9. Kalmar
10. Mjällby
11. Örebro
12. Trelleborg
13. GAIS
14. Åtvidaberg
15. Häcken
16. BP

Dock hoppas man på Halmstad :)
Tycker det är dags för ett HBK-år snart![crazy] jag kommer dock få se alla matcher på tv i år[sad]
Tror det kommer bli en riktigt spännande serie iår[bigsmile]

philipzomgz:

1. Göteborg
2. Malmö
3. Elfsborg
4. Aik
5. Gefle
6. Djurgården
7. Helsingborg
8. Halmstad
9. Kalmar
10. Mjällby
11. Örebro
12. Trelleborg
13. GAIS
14. Åtvidaberg
15. Häcken
16. BP

Hade varit helnöjd om vi slår både Häcken, Trelleborg och Örebro![cool] Fin 8:e plats där[smile]

Måste bara fråga hur du resonerar när du placerar Häcken på nedflyttningsplats...

Spana också in:

Bump haha

Så här ser serien ut för tillfället...Kommer det bli några förändringar nu den sista halvan eller slutar det så här?
Vem vinner och vem försvinner?

1 Helsingborg
2 Malmö
3 Örebro
4 Mjällby AIF
5 Elfsborg
6 Kalmar
7 IF Brommapojkarna
8 GAIS
9 Halmstad
10 Djurgården
11 Häcken
12 IFK Göteborg
13 Trelleborg
14 Gefle
15 AIK
16 Åtvidabergs FF

Mitt tips innan serien

hixaren:

1. Göteborg
2. Elfsborg
3. Kalmar
4. Malmö
5. Örebro
6. Aik
7. Djurgården
8. Häcken
9. Trelleborg
10. Gefle
11. Halmstad
12. Helsingborg
13. Gais
14. Mjällby
15. BP
16. Åtvidaberg

Jag tror att HIF vinner, Åtvidaberg och Gefle trillar ur och AIK kvalar...
Förhoppningsvis händer det inte allt för mycket då jag trivs rätt bra med hur tabellen ser ut just nu. Men jag tror att MFF vinner till slut då HIF har många jobbiga bortamatcher under hösten och kommer nog därför börja tappa poäng snart. Ut åker troligtvis Åtvidaberg och Gefle och kvalar skulle jag tippa på att Trelleborg eller Gais gör till slut.